Email via pocket pc/pda

Status
Niet open voor verdere reacties.

ehuijts

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Ik heb al een poosje een Acer N35, maar sinds kort ben ik ook in het bezit van een SDIO-card waardoor ik middels een wifi netwerk op internet zou moeten kunnen komen. Het lukt mij echter niet verbinding te maken. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt voor de moeite!

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat de pda de kaart herkent? Ziet de kaart ook netwerken?

Ik neem aan dat de pda de kaart herkent? Ziet de kaart ook netwerken?

Ja inderdaad, de pda herkent de kaart en ziet ook netwerken. Echter achter mijn eigen netwerk staat unavailable. Als ik IE open, herken hij wel de startpagina, maar verder kan ik nergens heen surfen. Hij geeft dan een link aanklik geeft hij de foutmelding The page you are looking for cannot be found.
Bovenin het scherm staat een soort antenne met tweepijltjes. Als ik daar op klik krijg ik: Connectivity, Turn off flight mode, The Internet Connected, Setting, Hide.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Laatst bewerkt:
Heb je je draadloze signaal beveiligd? Zo ja, welk type en kan de wifi-card daarmee overweg? Ik neem aan dat je we'll al de sleutel hebt ingegeven op de pda.

Heb je je draadloze signaal beveiligd? Zo ja, welk type en kan de wifi-card daarmee overweg? Ik neem aan dat je we'll al de sleutel hebt ingegeven op de pda.

Ik ben wat mijn router betreft een digibeet... Dat heb ik door iemand laten verzorgen en sindsdien werkt alles prima.
Kun je mij vertellen waar ik die sleutel kan vinden? Het draadloze signaal is inderdaad beveiligd.

Laatst bewerkt:
De sleutel kun je niet zomaar vinden, deze wordt weergegeven als een serie sterretjes (bij mij in elk geval wel) in het configuratiescherm van de router. Heeft de persoon die het ingesteld heeft geen briefje achtergelaten waar het op staat? Anders deze persoon even bellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan