Email vraagje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
ik probeer net via mn msn een email naar iemand uit mn msn lijst te versturen, gewoon via diverse verzenden en dan email aanklikken. Werkt prima maar als ik het mailtje verstuurd heb krijg ik hem 2 minuten later weer terug! Hoe kan dit? Moet toch een werkend hotmail adres zijn??

Je hebt in MSN je contact geselecteerd, dan klik je op OK waarna je e-mailprogramma opent met "Aan" al ingevuld. Je typt je mail en verzendt, dan krijg je hem terug?

yep dan krijg ik hem terug! Ook als ik het adres ff kopieer naar mn outlook en het van daar uit verstuur! Kan het zijn dat iemand zn mailbox vol is??

Dan is het meer een probleem van je e-mailacount lijkt het. Als je aan een ander een e-mail verstuurd via Outlook (of bedoel je Outlook Express?) krijg je hem dan ook terug? Kun je op de website van je ISP (waar je je e-mailaccount hebt) zien of er storingen zijn?
Is het e-mailadres juist? Krijg je het terug via de postmaster@whatever?

ik krijg het dus terug als ik het via mn hotmail account verstuur en via outlook en dan krijg ik idd de postmaster@nogwat te zien.
Heb ff getest met andere hotmailaccounts om daar heen wat te sturen en dat werkt wel gewoon!

maar kan je je dan ook aanmelden op msn met een fout adres??

Als degene die zich aanmeldt een typefout maakt wel. Al die e-mailadressen die uitgewisseld worden, worden niet ergens door iemand van Microsoft gecontroleerd.
Je moet diegene op een andere manier vragen naar het juiste e-mailadres. Chat?
Ik wil niet te veel "neuzen" maar is het wel een bekende van je?

nee het is een vage bekende...zal diegene wel ff vragen naar het hoe of wat....kan je dingen ook anders laten lijken dan het is??

Er zijn op Internet veel manieren om iemand anders te lijken en zonder sporen na te laten te surfen. Als je wat wantrouwig wordt, probeer dan zoveel mogelijk te achterhalen. Kijk of je met iemand die je vertrouwt er over kunt praten.

thx, ik had al een vaag vermoedden en volgens mij wordt dat wel bevestigd...ik ga ff wat speurwerk verrichten!!
Thx!!!!!

Okay, ik hoop dat het allemaal meevalt. In ieder geval succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan