email wel ontvangen maar niet versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joan39

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
13
hallo misschien kan iemand mij helpen

ik heb WANADOO als provider en moet dus inbellen nu kan ik het nummer niet als voordeel nummer bij de KPN gebruiken.

nu heb ik een provider gevonden FREE ON LINE met een gewoon nummer wat wel als voordeel nummer kan

het probleem is dat als ik met free on line inbel wel de email ven wanadoo kan op halen maar geen mail kan versturen

wij willen graag met free on line inbellen maar ook de email addressen van wanadoo volledig blijven gebruiken

ik heb windows me en gebruik outlook express 5

ik hoop dat er iemand iets meer van weet dan wij

alvast bedankt voor de reacties
groetjes JOAN
 
Zowat elke provider in Nederland staat het toe om mail via hun smtp-servers te sturen met een mailadres als afzender dat niet van de provider is.
 
Geplaatst door Lekkere Kwal
Zowat elke provider in Nederland staat het toe om mail via hun smtp-servers te sturen met een mailadres als afzender dat niet van de provider is.

Geen een privider staat dit toe, dit word n.l geweigerd, als een van de eeste stappen om spam te voorkomen.

bij sommige providers is het ook niet mogelijk om via een andere inbelverbinding je mail op te halen.
 
Geplaatst door oossie


Geen een privider staat dit toe, dit word n.l geweigerd, als een van de eeste stappen om spam te voorkomen.

bij sommige providers is het ook niet mogelijk om via een andere inbelverbinding je mail op te halen.
Eh, in ieder geval staan Xs4all, Demon, Wanadoo en Planet dit toe, (kennissen van mij gebruiken die truukjes om met hun nieuwe verbinding hun oude e-mailadres te kunnen gebruiken).

EDIT
Stuur maar eens een mailtje met als afzender een e-mailadres van een andere provider via de smtp-server van je provider. Ik zou verstelt staan als het niet lukt.
 
als ik dat probeer moet ik dan wat bij de accounts veranderen???????

als ik met free on line inbel kan ik echt niet de post van wanadoo ver sturen dat heb ik meerdere keren geprobeert

groetjes joan
 
hoi

ik heb bij de accounts van wanadoo de inkomende mail(pop)laten staan en bij de uitgaande mail(smtp)det van free on line erneer gezet .

en nu kan ik de mail addressen van wanadoo volledig gebruiken.

bedankt voor jullie reacties

misschien heeft iemand anders hier ook wat aan.

groetjes joan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan