email xp en me

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterbento

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2001
hoi,

Ik heb op mijn computer windows ME en windows XP prof.
Nu werkt mijn vrouw veel met ME en ik zelf met XP.
Het rotte is dat zij emails binnen haalt in ME en als ik via XP later wil kijken of er email is, zijn deze emails natuurlijk al binnengehaald en krijg ik in XP niks meer. Is daar een oplossing voor dat ik zowel in XP als in ME emails kan binnenhalen? Zonder tegen mijn vrouw te zeggen dat ze geen emails meer mag binenhalen?:-)

in outlook express ga je naar extra, accounts, dubbelklik het account ga dan naar tabblad geavanceerd en vink aan "kopie van berichten op de server achterlaten"

In OE in windows ME instellen(ik neem aan dat ze Outlook Express gebruikt):

extra, accounts, dubbelklik op het account van je vrouw. Tabblad geavanceerd, vinkje zetten bij "kopie van berichten op de server achterlaten".

hoi m@rio en xp_pc

bedankt !!

Moet je deze functie alleen instellen bij windows ME?
En bij de 2e keer ophalen is de email dan helemaal weg van de server?Ik heb altijd mijn email ophalen op 1 minuut staanen werkt altijd op de achtergrond, haalt hij dan in ME niet 2 keer de email binnen of meerdere keren?
Zodat hij niet overvol raakt. Ik krijg altijd veel mailtjes vandaar.

Sorry veel vragen, maar ik wil wel weten hoe het werkt.

Geplaatst door m@rio
Goed zo XP :thumb:

6 minuten na jou :8-0: . Toen ik op "plaats bericht" klikte stonden er nog geen reacties. Forum sloom...
-------------

Ja, alleen bij ME instellen. Als XP ze dan ophaalt gaan ze van de server af (nadeeltje, als XP eerder is dan ME heeft ME ook geen mails meer :)).

Laatst bewerkt:
Mooi zo :thumb:.
Graag gedaan :thumb:.

Al lijkt het inderdaad of ik het van M@rio heb gekopieerd:D.

jaja,

2 zielen 1 gedachte he.

Dat is beter dan 2 verschillende antwoorden waar je niks aan hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan