Email

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maan42

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Ik kan via outlook express geen emails versturen naar hotmail-adressen.Vlgs mij moet dit gewoon kunnen.Moet ik dit soms ergens instellen.
B.v.d. Herman:)

Nee hoor niks instellen.
Moet gewoon kunnen.

Ja zeker kan dit, je moet het hotmailadres wel in outlook E, activeren, d.m v een HTTP account aanmaken,

ik werk zelf met outlook, je moet zelf ff zoeken in extra aanmaken van nieuw adres in Outlook E

bij het versturen , vinkje bij accounts het hotmailadres aan, en klaar.

ter info hotmail kan straks niet meer via outlook en O. E gebruikt worden.

straks is al....
je kan geen hotmailacc meer combineren met O.E.....

willen weer geld zien, losers:evil:

Als je al langere tijd OE in combinatie met Hotmail gebruikt, dan kun je nog steeds ontvangen en versturen van Hotmail via OE. Dat weet ik uit eigen ervaring;) net nog gedaan.
Alleen ergens volgend jaar wordt deze ondersteuning geschrapt en alleen toegankelijk voor betalende Hotmail klanten.

ff dit, ff dat?

:confused:

Beste P@sbeer, zoals je ziet zit ik ook met het probleem, maar zoals jij de oplossing aangeeft wordt ik er geen wijs uit!
Het staat er simpel maar waar moet ik zijn? Hoe activeer ik het hotmailadres in OE? Hoe en waar maak ik een HTTP account aan? Waar staat extra aanmaken van nieuw adres? Waar vink ik bij accounts het hotmailadres aan?

Greetz, Ceegee

Hoi Ceegee,

Het probleem van jou en de vraagsteller gaat volgens mij over het versturen naar een Hotmail adres.

P@sbeers oplossing gaat over iets heel anders, namelijk over hoe je je eigen Hotmail-adres als account kunt toevoegen in Outlook Express.

Ik heb zelf sinds eind vorige week ook het probleem dat versturen vanaf mijn @Home-adres naar een Hotmail-adres niet meer gaat. Ik krijg dan een mailtje retour met de melding dat "retry time not reached for any host after a long failure period"...

Rara hoe kan dat?

Laatst bewerkt:
ceegee,

Je wilt nu dus hotmail in OE binnen halen?

Dat gaat niet meer werken tenzij je een betaald account neemt

verwarring?

Hai M@rio!

Nu ontstaat er verwarring.
Ik stuur mails naar anderen met een hotmailadres en die krijg ik terug, met die melding die ik liet zien.
Mails naar anderen die geen hotmail hebben lukken prima. Zelf gebruik ik al een tijd home.nl en dat bevalt verder goed.
Dus....hoe krijg ik mijn mails naar mensen met een hotmailadres?

Dan is het antwoord simpel.

Hotmail blokkeert momenteel mails van @home gebruikers . Link staat hierboven al vermeld

pfffff........

:rolleyes:
Hoi Buffy, ik heb het begrepen, ons lot ligt in handen van anderen.
Nu maar wachten dus tot het weer werkt!!!
Bedankt voor de snelle reactie!!

greetz Ceegee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan