Emailaccounts gescheiden zichtbaar mogelijk op iPad air?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wen250

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Berichten
81
Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is om emailaccounts gescheiden weer te geven op een iPad?
Als je meerdere accounts toevoegt, staat alles in 1 mailbox.
Is dit te scheiden door een extra Apple ID aan te maken bv?

Alvast bedankt.
 
Wanneer je linksboven blijft drukken in de navigatie tot je bij de postbussen bent kun je gewoon elke account apart selecteren.

Daar heb je ook de optie "Alle inkomende", daar zit je nu waarschijnlijk :)

Druk je daar op "Wijzig" dan kun je ook selecteren welke items je wilt tonen en in welke volgorde. Zo kun je dus ook "Alle inkomende" verbergen.
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel voor je reactie.
Dat begrijp ik en had ik al ontdekt ;-) mijn vriend gebruiken de iPad gezamenlijk en willen deze email helemaal gescheiden houden omdat er ook zakelijke emailaccounts bij zijn. Heb je misschien nog een ander idee?
 
In dat geval kun je overwegen om een andere @ app te installeren. Dan hebben jullie je mail helemaal gescheiden.
B.v de gmail app of all web mail
Daar heb ik geen persoonlijke ervaring mee, maar zag er veelbelovend uit.

Mvg Leo
 
Ah, als dat de bedoeling was heb ik de vraag verkeerd geïnterpreteerd :)

De enige optie is dan, zoals leofact aangeeft, een andere mail-app te installeren waarin je bepaalde accounts inschakelt.
 
Ik heb de app geïnstalleerd all web mail. Inderdaad kun je daar verschillende accounts instellen, maar ze linken naar de pagina van webmail.
Dus je moet overal inloggen. Bv ziggo, kan ik wel in die mailbox, maar het werkt denk niet goed met apple, want ik kan geen mail openen.
Het zou het mooiste zijn als er een app is, waar al je mail al in staat, zoals standaard op de Ipad. Misschien is er nog een andere app, ik zag Boxer lite, maar voor voor Ziggo mail bv. moet je de pro versie aanschaffen. Maar geen idee of dit op dezelfde manier werkt als all web mail, dat je alleen wordt doorgelinkt naar de webmail, of dat je de email meteen kunt bekijken in een inbox. Weten jullie dit misschien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan