Emailadres in AAN verdwijnt..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Webcanal

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
111
Als ik een email in Hotmail ontvang en ik wil die beantwoorden, is het vak 'AAN' leeg. Dus moet ik handmatig het emailadres invoeren. Normaal is een paar letters genoeg om het hele emailadres te laten zien. Nu verschijnt er een lege balk met een rond draaiend cirkeltje.
Ook als ik vanuit Contacten een adres aanklik, opent een nieuwe mail. Maar na een halve seconde verwijnt het emailadres uit het vak 'AAN'.
De computer draait met Vista.
Ik heb CCleaner gedraaid. En een MBam system check gedaan. Er werd niets gevonden.

Wat is er aan de hand? En hoe krijg het weer normaal werkend?

Alvast bedankt!
 
Hallo Webcanal, wat gebeurt er bij de toetsencombinatie CTRL + R tegelijk indrukken? :(
 
Ook met Refresh blijft het probleem. Het ligt waarschijnlijk aan de Internet Explorer instellingen. Want onder Chrome werkt alles naar behoren.
 
Oke dat zou wel kunnen. dan deze even doorlezen hoe je het beste te werk kunt gaan. Het is voor IE 7, of IE 8 of IE 9. Afin lees eerst alles op je gemak door en suscces.
Klik
 
Bedankt manamana. je hebt me op het goede spoor gezet!
Aan de hand van jouw link heb ik de instellingen van Internet Explorer weer zo kunnen krijgen dat alles weer gewoon werkt.

:thumb:
 
Oh webcanal, oke dat is fijn nieuws, weer normaal werken en graag gedaan. Jij ook bedankt voor de terugkoppeling. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan