emailadres wijzigen

HarriePloegstra

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2024
Ik wil mij aanmelden voor de OK app. Nadat ik de app heb gedownload moet ik mij aanmelden. Er verschijnt dan automatisch een emailadres in beeld wat niet de juiste is. Hoe verwijder ik dit emailadres en breng ik de juiste in. Het gaat om Android 15 op mijn motorola telefoon.
1779103232685.webp

Ik heb de app al diverse keren verwijderd, wat moet ik nog meer wissen? Op een pc (windows) kun je de vcookies verwijderen. Hoe werkt dat bij Android?

Ik heb alle cookies en browsegegevens verwijderd maar als ik de app wil openen vermeldt hij nog steeds datzelfde email adres. Er is geen mogelijkheid om daar iets aan te passen. 1779109068037.webp

Je kan ook gewoon de gegevens van de OK-app verwijderen bij de App-instellingen. Dan is de app gereset zoals hij begon nadat je hem voor het eerste gedownloadt had.

Aar, Ik heb de cache gegevens en de opslag gewist. Het oude emailadres verschijnt nog steeds.
Bericht automatisch samengevoegd:

Lange Pier, het verwijderen heb ik gedaan door de app naar boven te swipen en kiezen voor verwijderen. Ik gebruik meestal chrome op mijn telefoon.

Dan zal de app waarschijnlijk via een unieke-identifier op je telefoon de gegevens ophalen bij die site.
Dus ik raad je je aan om eens contact op te nemen met die beheerders van die app.

Om het automatisch invullen en de opgeslagen gegevens op je Android 15-toestel te wissen of uit te schakelen, ga je direct naar Instellingen > Systeem > Talen en invoer > Invoerhulp > Automatische aanvulservice. Hier kun je de dienst uitschakelen of de opgeslagen gegevens direct beheren. [1]

Ik weet niet of de automatische aanvulservice de oplossing is. Dit is bedoeld voor automatisch invullen van formulieren. Ik zie in jouw screenshot geen formulier, maar een gecensureerd e-mailadres in een app.

Dus ik raad je aan om eens advies te vragen aan de app-beheerders. Blijkbaar zit er een koppeling tussen je telefoon en dat e-mailadres, en die moeten ze daar eruit halen.

Misschien is het handig om ze meteen het advies mee te geven om een knop in te bouwen om een e-mailadres te vergeten.

Ik weet niet of de automatische aanvulservice de oplossing is. Dit is bedoeld voor automatisch invullen van formulieren. Ik zie in jouw screenshot geen formulier, maar een gecensureerd e-mailadres in een app.

Dus ik raad je aan om eens advies te vragen aan de app-beheerders. Blijkbaar zit er een koppeling tussen je telefoon en dat e-mailadres, en die moeten ze daar eruit halen.

Misschien is het handig om ze meteen het advies mee te geven om een knop in te bouwen om een e-mailadres te vergeten.
Dus...

Terug
Bovenaan Onderaan