Emailbericht e.a. wordt verkeerd afgedrukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert01

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2005
Berichten
104
Beste mensen,
Een gek probleem met het afdrukken van mijn emailberichten of een website.
In plaats van de volle bladzijde(n) af te drukken, wordt slechts een strook van 3 x 11 cm verticaal in het midden afgedrukt over meerdere bladzijden. Onder strook versta ik dan alsof er een stuk uit m’n email is geknipt en midden op de bladzijde is geplakt.
Ik heb hier geen last van als ik een pdf of word-document afdruk.
Ik gebruik ook het programmaatje Win2Pdf dat i.p.v. een afdruk in een pdf-file maakt van de af te drukken bladzijden; ook hier komt op de desbetreffende bladzijden in de pdf-file alleen weer zo’n strook.
Ik gebruik Windows XP Prof., Internet Explorer 6.0, Outlook Express en heb een Canon Pixma MP500 printer.
Ik denk zelf dat het in het besturingssysteem zit van de pc zelf zit daar los van de printer dit dus ook geschiedt bij gebruikmaking van het Win2Pdf-programma.
Wie zou er een oplossing weten voor dit probleem?
Hartelijk bedankt voor uw reactie!
 
Misschien iets veranderen bij Printereigenschappen? Of misschien de drivers van je printer herinstalleren :) .
 
Helaas is het niet zo simpel.
De drivers had ik al eerder verwijderd en vernieuwd.
In het printergedeelte van het configuratiescherm kan ik helaas niets vinden wat ik zou kunnen bijstellen.
 
Helaas is het niet zo simpel.
De drivers had ik al eerder verwijderd en vernieuwd.
In het printergedeelte van het configuratiescherm kan ik helaas niets vinden wat ik zou kunnen bijstellen.
Oplossing toch gevonden:bij het printerafdrukvoorbeeld was een paginainstelling deze stond links en rechts op 9 cm, dus bleef er wenig van de breedte over.

Iedereen bedankt. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan