Emailboxen bij Het Net

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlaasB

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
Berichten
532
Hallo,

Is het waar, dat wanneer je een emailadresalias hebt aangemaakt bij Het Net, dan geen emailbox meer kunt aanmaken en andersom wel?? En dat dit niet te herstellen is?

Ik wil n.l. graag 2 emailadressen gebruiken en die apart in het account bij Windows XP kunnen openen.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
 
Hallo Klaas,

Volgens mij kun je onafhankelijk van elkaar aliassen en e-mailboxen aanmaken.

Ga op hetnet.nl naar 'mijn gegevens' (links bovenin de donkerblauwe balk).

Om een extra e-mailbox aan te maken, ga je naar 'Subaccounts aanmaken/wijzigen'. Klik op toeveoegen. Je krijgt niet alleen een aparte box die je ook apart kan binnen halen, maar je krijgt zelfs een extra account (dial-up) die je kan gebruiken.

Voor een extra e-mail alias binnen een mailbox ga je naar 'E-mail / Virusscan / Mailbox / Spamfilter' en onderin kun je een adres toevoegen.

Groeten,
 
Maar ik heb al aliassen aangemaakt en die wil ik nu graag gaan gebruiken. Misschien snap ik het wel helemaal niet meer...;-(
 
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt...

Je hebt nu een mailbox met twee aliassen en je wilt graag twee mailboxen met het ene adres op de ene en het andere op de andere mailbox?

Klopt dat?

Groeten,
 
Hoi Klaas,

Ik begrijp je dan wel, maar het antwoord is niet positief...
Dan kan namelijk inderdaad niet... Op het moment dat je een e-mailadres hebt aangemaakt als een alias in een mailbox, wordt het gezien als een gereserveerd e-mail adres, dus kun je het niet in een andere mailbox gebruiken, ondanks dat je zelf eigenaar bent van die andere mailbox...

Jammer, maar helaas.

Wat je kan doen is de alias verwijderen uit je oude box, maar dan kun je 'm een paar maanden niet gebruiken. Dan wordt ie vrij gegeven en kun je 'm aanmaken in je nieuwe box.
Maar ik kan me voorstellen dat je dat niet wilt...

Groeten,
 
Ja, jammer...dat dat niet kan he met die technieken van tegenwoordig...;-)

I.i.g. bedankt voor je reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan