m.engel
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 okt 2003
Hallo,
Op mijn website maak ik gebruik van een emailformulier met php. Bezoekers kunnen door middel van hun gegevens in te vullen contact met mij opnemen en dit formulier word dan door het php script in het bedankformulier aan mij gezonden. Op zich ging dit altijd goed tot ik een betaalde account had genomen bij yourhosting. De gegevens die ik in mijn outlook als pop3 heb staan (moncherr@server32.firstfind.nl) krijg ik als afzender wanneer mijn bezoekers contact met mij opnemen via dit formulier. Hiervoor heb ik al contact gezocht met yourhosting zelf die aangegeven dat het aan mijn script zou liggen.
Volgens mij is hier niets mis mee??:
Of toch wel....??
Heeft iemand voor mij een antwoord?
Alvast bedankt voor de hulp.
Groetjes,
Mascha Engel
www.moncherrygifs.nl
Op mijn website maak ik gebruik van een emailformulier met php. Bezoekers kunnen door middel van hun gegevens in te vullen contact met mij opnemen en dit formulier word dan door het php script in het bedankformulier aan mij gezonden. Op zich ging dit altijd goed tot ik een betaalde account had genomen bij yourhosting. De gegevens die ik in mijn outlook als pop3 heb staan (moncherr@server32.firstfind.nl) krijg ik als afzender wanneer mijn bezoekers contact met mij opnemen via dit formulier. Hiervoor heb ik al contact gezocht met yourhosting zelf die aangegeven dat het aan mijn script zou liggen.
Volgens mij is hier niets mis mee??:
PHP:
<?php
$recipient = "info@moncherrygifs.nl"; //dit moet je wijzigen in je eigen e-mail adres
$subject = "Mail van een Webbezoeker"; // dit is de onderwerp regel
$from = "$email"; //dit laten staan, dit zorgt er voor dat de afzender klopt, en de rest ook zo laten.
$ip = getenv ("REMOTE_ADDR");
$mess = "\nForm submission from $ip \n-----------------------------------\n\n";
$empty = 1;
while (list($key, $val) = each($HTTP_POST_VARS)) {
$key = str_replace("_", " ", $key);
$mess = $mess . "$key: $val\n";
$empty = 0;
}
if ($empty == 0) {
mail($recipient, $subject, $mess, "From: $from\n");
}
?>