Emailgegevens van de PC afhalen (blue screen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilmervdb

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2011
Berichten
91
Wij hebben nu al een paar dagen last van een Blue Screen. Dit is al de 2de keer. 3 maanden geleden windows opnieuw geïnstalleerd maar een paar dagen geleden was het weer terug en nu is hij helemaal total loss. Opstarten wil niet via de normale manier en ook niet via de veilige modus (blauw scherm met stop). Het enige wat er nog van echte waarde opzit zijn de documenten en de emailadressen van Outlook 2007. Deze wil ik er graag afhalen en zou willen weten hoe ik dat zou moeten doen. De documenten kan je er gewoon afhalen door de harde schijf in een andere PC te dumpen en als secundaire schijf te plaatsen. Alleen die emailadressen....


Iemand een idee?

Gr.
Wilmer
 
De email adressen kunnen in een .pab staan:

<drive>:\Documents and Settings\<user>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Volgens mij zou deze directory merendeels al je emails en contactgegevens moeten bevatten. Dit is wel afhankelijk van je installatie en opties
 
Het is me uiteindelijk gelukt door de harde schijf op een andere pc aan te sluiten en hem via die pc te booten. Blijkbaar lag het aan het moederbord maar goed. Vervolgens is hij opgestart in de veilige modus en heb ik de mail weten te openen. Backup gemaakt en vervolgens geopend op de
Laptop die nu door de geslaagde actie dient als vervangende pc. Iig bedankt voor je reactie alleen had het niet Zoveel zin meer Xd ;)

Gr.
Wilmer

Ps dit is geschreven via mijn iPod dus spelingsfouten negeren AUB.'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan