emailknop op toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

c3826926

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2000
Hoi,

Ik heb een draadloos toetsenbord van Hp met daarop diverse extra knoppen .

Nu is het mij niet gelukt om de knop die email aangeeft te configureren.....de rest is wel gelukt.

Wie weet wat ik moet invoeren bij deze knop.

Ik gebruik WindXP met Outlook Expresse

Alvast dank voor de tip.

Groet...Paul

De opdrachtregel voor Outlook Express is (als Windows gewoon op de C: schijf staat):
C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe

Succes,

Tijs.

Hoi,

Bedankt voor je reactie....ik ga het proberen.

Groetjes....Paul

Hoi,

Helaas het is niet gelukt........als ik bij toetsenbordeigenschappen het tabblad knoppen aanklik krijg ik een scherm met o.a bij knop email een plaatje van een kastje met een wereldbol en daarnaast het vak label weergeven en daarnaast adres.

Maar als ik dan bij adres het bovenstaande invoer dan zoekt hij steeds een http op.

Ik hoop dat je me verder kan helpen.

Groetjes.........Paul

Weet je zeker dat je niet gewoon een programma kunt aangeven? Er zullen toch wel toetsen zijn die nu naar een programma verwijzen? Kijk daar eens hoe dat daar is ingesteld, en probeer dan hetzelfde te bereiken met die e-mail knop.

Verder is het zo dat je normaal gesproken zo'n e-mail toets niet hoeft te veranderen als je Outlook Express als standaard e-mail programma hebt ingesteld. Kijk dat even na via Start -> Uitvoeren -> inetcpl.cpl -> tabblad Programma's

Mocht geen van de 2 bovenstaande zaken helpen zou je ook nog kunnen proberen een url te maken. Die wordt dan:
file:///C:/Program%20Files/Outlook%20Express/msimn.exe

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Bedankt voor je snelle reactie..............het is gelukt na het invullen van de door jou aangegeven URL.

Klasse.........

Groetjes......Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan