Emailprobleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogerioo

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2003
IK heb mij een laptop aangeschaft en daarop dezelfde emailadressen aangemaakt als op mijn desktopPC. Kan wel berichten versturen van laptop naar Desktop, maar niet van desktop naar laptop.(krijg NIETS binnen op laptop). Enig idee hoe te verhelpen?

Alleen de e-mail adressen identiek, zal niet werken.
Je moet ook de pop en smtp instellingen excact overnemen.
Dus account, eigenschappen en e.e.a.aanpassen.

Mogelijkheden:

- De smtp settings moeten inderdaad nog ingegeven worden
- Staat de PC op een andere lokatie (=andere internetprovider)? Dan vind die provider het vast niet goed dat jij een "vreemd" smtp adres gebruikt.

De smtp settings zijn ingegeven en de PC staat NIET op een andere internetprovider.
Toch werkt email niet.
Andere mogelijkheden?

Handig om te vermelden wie je provider is.

Kijk naar de afbeelding (bijlage) is van Home/Ziggo, misschien kun je daar iets mee.

Bijlagen

• Instellingen e-mail.PNG
    Instellingen e-mail.PNG
    35,3 KB · Weergaven: 12
Probleempje opgelost.Waarvoor dank.
Volgende vraag: hoe ik de instellingen veranderen zodat ik de gelezen berichten op laptop of PC niet dubbel krijg? Of m.a.w een gelezen mail op één van beide verwijderen op de ander?

Probleempje opgelost.Waarvoor dank.
Volgende vraag: hoe ik de instellingen veranderen zodat ik de gelezen berichten op laptop of PC niet dubbel krijg? Of m.a.w een gelezen mail op één van beide verwijderen op de ander?

Je email op beide PC's als IMAP instellen. Dan wordt de mail tussen beide PC's geynchroniseerd. Gaat dat lukken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan