emails gescheiden ontvangen per account

Status
Niet open voor verdere reacties.

TeknoBel

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2003
Berichten
108
Ik heb Windows XP Home. Ik heb 2 accounts (A en B) op één computer. Ik heb Outlook Express geconfigureerd voor gebruiker A met alleen zijn gegevens, en OE geconfigureerd voor gebruiker B met daar ook weer enkel B's gegevens. Wanneer ik nu een email ontvang, die gericht was voor gebruiker A, dan kan gebruiker B dit ook zien in zijn OE. En andersom net hetzelfde. De bedoeling is dat als ik een email stuur naar gebruiker B, dat gebruiker A dit niet ziet in zijn OE. Gebruiker A mag enkel emails zien bestemd voor A, en gebruiker B enkel emails bestemd voor B. Is dit mogelijk in OE ? En hoe krijg ik dit klaar ?
 
Je moet een identiteit maken in Outlook.
Ieder krijgt er één en moet zich aanmelden.
Leesvoer
 
Ik heb nu dus identiteiten gemaakt. Het ziet er veelbelovend uit, want ik kan er zelfs een wachtwoord op zetten en zo, maar zelfs dan krijg ik nog altijd de mail te zien van de andere gebruiker.
Ter verduidelijking:
C stuurt een mail naar A en B.
Wanneer ik inlog als A en Outlook Express open en me aanmeld onder mijn alias-identiteit, wat zie ik dan ? Zowel de mail die bestemd was voor B als die voor A zitten in de mailbox terwijl hier eigenlijk alleen die van A had mogen staan.
Heb ik dan iets verkeerd gedaan ? Ik heb verschillende opties al uitgeprobeert zonder succes. Of is het gewoonweg niet mogelijk met XP Home ?
 
A en B moeten ieder een eigen account aanmaken.
Je zit nu met hetzelfde account in beide identiteiten.
 
Ik heb inderdaad dezelfde account voor beide gebruikers, maar dan wel onder elk een andere alias.

Het is namelijk een gezinscomputer, waarvoor we maar één accountnaam hebben. Hier werden later 2 aliassen aan gehangen voor elke gebruiker.
Elke identiteit in Outlook Express heb ik nu geconfigureerd met enkel zijn eigen alias-account-naam. En toch werkt het niet.
Of werkt het alleen met echt 2 totaal verschillende accountnamen ?
Je krijgt toch maar één accountnaam van je provider ?
 
Je ziet het goed, je moet verschillende accounten hebben.
Wat voor een provider heb je?
Kijk anders eens voor een gratis emailadres.
Duckmail of Hotpop
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan