Emails Terugzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutertjuh88

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Ik heb gister via Zoeken de emails (ruim 2500) opgezocht en heb niet gekeken uit welke map ze komen...ik heb ze via zoeken gekopieerd en op een cd gebrand...nu wil ik ze weer terug zetten maar in welke mapmoet dat??

ik gebruik:Outlook Expres 5 (win. 2000) of eventuweel gewoon Outlook

ps de oude hd is dus gewist...

open Outlook expres en ga naar:

Extra -> opties -> Onderhoud

klik op "Archief map" selecteer de locatie die er in staat en kopieer die, nu plak je de locatie in je windows verkenner of bij "Deze Computer" en je komt in de map waar jouw backup weer in moet :)

Devilish zei:
open Outlook expres en ga naar:

Extra -> opties -> Onderhoud

klik op "Archief map" selecteer de locatie die er in staat en kopieer die, nu plak je de locatie in je windows verkenner of bij "Deze Computer" en je komt in de map waar jouw backup weer in moet :)

en nu kan ik in die map gewoon alle emails plakken??
moet ik daarvoor eerst ookeen account hebben of kan het ook zonder?

euhm maakt volgens mij niet veel uit, ik maak zelf altijd wel eerst een account aan in outlook, daarna sluit ik outlook en kopieer ik mijn backup in de archief folder en start ik outlook weer.

Devilish zei:
euhm maakt volgens mij niet veel uit, ik maak zelf altijd wel eerst een account aan in outlook, daarna sluit ik outlook en kopieer ik mijn backup in de archief folder en start ik outlook weer.
Want deze pc is van iemand anders en de emails dus ook... en de gegevens van die account heb ik dus niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan