EML Bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigLJohn

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2007
Berichten
28
Ik heb een probleem gekregen aangaande de Outlook Express.

Alle berichten BUITEN Outlook Express worden alleen maar
weergegeven in EML bestanden.Zelfs als ik de backup via
de DVD Rom af laat spelen,zijn alle E.mail bestanden ook
daar alleen maar te lezen als EML bestanden.

Mijn vraag dus; Hoe geraak ik verlost van die EML bestanden op
mijn computer,zodat ALLE opgeslagen E.mail berichten
zowel in de computer alsmede op de backup,voortaan weer weerge
geven gaan worden als - envelopjes - van de Outlook Express.
 
Problemen met EML bestanden en update KB 911567

Met de laatste updates voor Windows XP is er wat veranderd aan het openen van de EML bestanden.
In plaats van dat de email opent op het tabblad bewerken, opent de email alsof deze naar je toe is gestuurd. Je kunt daardoor niet direct de email bewerken. Dat is heel vervelend en we hopen dan ook dat Microsoft met een update hiervoor komt. Tot die tijd zullen we het er mee moeten doen.

Gelukkig is Windows nu (juni 2006) met een update gekomen die dit probleem verhelpt!!

Wat moet je doen?

Mocht je deze update KB911567 vanwege de eerder genoemde problemen niet geïnstalleerd hebben, of verwijderd, installeer deze update dan alsnog via de Windows Update pagina via onderstaande link.

Download en installeer de nieuwe update KB918766 die je HIER (pagina van Microsoft) kunt downloaden.
http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=86b68a78-f325-4a95-98c2-98af2256ccc3

Daarna download je het registerbestandje hieronder.

http://www.molehofje.net/stationery/feature_honor_xunsent_in_file.reg

Linker muisknop en Kiezen voor Opslaan.
Zet het even op je bureaublad of in een map (kan later naar de prullenbak:))
Sluit Internet Explorer en Outlook Express af!
Tot slot klik je met de rechtermuistoets op het bestandje en kiest voor Samenvoegen.

Let op: Je ziet waarschijnlijk alleen de tekst van de registerfix. De beschrijving klopt dus niet als er staat dat je dit kunt downloaden. Je zult het register dan handmatig aan moeten passen.

Met dank aan: http://www.fireflystationery.nl/uitleg2.html

-----------------------------------------------

Op deze pagina staat het halverwege net zo:

http://www.twienen.com/bestanden/feature_honor_xunsent_in_file.reg

______________________________

Lees ook uit het Helpmij archief het volgende. Het is dus zo dat je na reparatie problemen kunt krijgen, o.a. met je adresboek. Volgens deze bron is het afdoende om de beveiligingsupdate die het probleem veroorzaakt (KB911567) weer te verwijderen vanuit Configuratiescherm - Software.

27-04-2006, 13:48
Inmiddels is er wél een oplossing voor handen, zie post 7 in dit topic.
het spijt me geweldig maar er is GEEN oplossing voor mijn probleem dan alleen de patch KB911567 NIET te downloaden. ik ben nu al een paar dagen met microsoft bezig, maar ook zij komen er niet uit. de problemen met het verdwijnen van het adresboek zijn er (gelukkig) niet bij mij maar ik heb te enen male GEEN mogelijkheid om een email-template (*.em) te openen, laat staan te verzenden. microsoft wist mij absoluut geen antwoord op mijn probleem te geven. na het verwijderen van de patch functioneert alles weer als vanouds. bij microsoft heb ik twee personen gesproken, een dame die mij adviseerde KB911567 van de machine te halen (gedaan...en alles werkte weer) en een heer die GEEN ENKEL ANTWOORD wist op de door mij gestelde vragen. Helpdesk!!??!!
ik heb de cumulatieve patch weer aangebracht en IK BEN WEER IN DE PROBLEMEN! dus oplossing?....nee, helaas!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan