Emoticon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rosan0

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Berichten
6
Hoi,

Een vriend van me zei, voeg deze emoticon eens toe. Het was een ':p' emoticon, met een blauwe tong. Nou, ik voegde hem toe maar lette niet goed op en de toetsencombinatie bleek ':p' te zijn, en mijn standaard ':p' emoticon (met de gewone tong) is nu vervangen door de blauwe! Hij staat wel bij aangepaste emoticons, maar ik kan niet op verwijder klikken, zoals bij de andere aangepaste emoticons.. Hij heeft dezelfde opties als een standaard emoticon..

Weet iemand hoe ik hem weg krijg? Misschien de plek waar de emoticons zijn opgeslagen ofzo?

Alvast bedankt!
 
Hoi,

Een vriend van me zei, voeg deze emoticon eens toe. Het was een ':p' emoticon, met een blauwe tong. Nou, ik voegde hem toe maar lette niet goed op en de toetsencombinatie bleek ':p' te zijn, en mijn standaard ':p' emoticon (met de gewone tong) is nu vervangen door de blauwe! Hij staat wel bij aangepaste emoticons, maar ik kan niet op verwijder klikken, zoals bij de andere aangepaste emoticons.. Hij heeft dezelfde opties als een standaard emoticon..

Weet iemand hoe ik hem weg krijg? Misschien de plek waar de emoticons zijn opgeslagen ofzo?

Alvast bedankt!

Laat iemand de :p smile naar jou sturen en druk op toevoegen, mocht dit niet werken, kopieer hem van iemand anders en maak hem zelf weer aan!

Hier kan een slotje op?
 
Laat iemand de :p smile naar jou sturen en druk op toevoegen, mocht dit niet werken, kopieer hem van iemand anders en maak hem zelf weer aan!

Hier kan een slotje op?

Geen slotje aub. Nee, je hebt alleen de optie kopieren, en als ik hem kopieer en weer plak, dan krijg ik de blauwe weer. (omdat hij de combinatie ':p' kopieert.)
 
print Screen?
Slotje?

Nee, als ik de van een print screen uitgeknipte :p smiley toevoeg onder de naam ":p", zegt hij dat hij al in gebruik is. Het is waarschijnlijk een bug ofzo dat je hem van een gesprekspartner er dan weer wel overheen kan plakken.

Iemand een idee waar zoiets als de smiley directory staat ofzo?
 
Klik in een gesprek naar het knopje van emoticons, en dan ''alles weergeven'' zoek daar de ':p' met de blauwe tong op en verwijder deze, dan zou het weer moeten werken!

M.v.G

Richard :thumb:
 
Klik in een gesprek naar het knopje van emoticons, en dan ''alles weergeven'' zoek daar de ':p' met de blauwe tong op en verwijder deze, dan zou het weer moeten werken!

M.v.G

Richard :thumb:

.... Hij staat wel bij aangepaste emoticons, maar ik kan niet op verwijder klikken, zoals bij de andere aangepaste emoticons.. Hij heeft dezelfde opties als een standaard emoticon..
Alvast bedankt!

Werkt dus niet..
 
Misschien Messenger opnieuw installeren? En alle custom emoticons verwijderen?
Ik hoop dat dit helpt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan