Emoticons verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
De laatste tijd is MSN wat instabiel, maar nu zijn ook al mijn emoticons foetsie. In het verleden kwamen ze een dag later gewoon terug, of wanneer je de pc opnieuw opstartte, maar na 3 dagen zie ik ze nog niet terug.

Heeft iemand een idee of ze ergens op de pc worden opgeslagen enzo ja waar moet ik dan zoeken?

Je bedoelt de emoticons die je zelf hebt toegevoegd?

Die staan niet in 1 map, maar op de plek waar ze stonden/staan toen je ze toe hebt gevoegd aan MSN.
Je kan ook MSN deinstalleren en weer installeren, en kijken of MSN dan beter loopt.

Gebruik je 7.5 of Windows Live Messenger?

Ik gebruik MSN live, maar toevoegen doe je meestal wanneer je chat met anderen. Die moeten volgens mij toch ergens in een map worden opgeslagen.

Je kan toevoegen in een gesprek, als de ander een leuke heeft, maar als je emoticons download van het internet dan voeg je ze natuurlijk anders toe.
Dan voeg je m toe vanaf een bestand van de hdd, en na het toevoegen in een gesprek staat de emoticon volgens mij niet ergens op de hardeschijf.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Toch raar dat ze nu ineens zijn verdwenen, terwijl het soms voorkomt dat ze er ineens wel weer zijn. Heel vreemd

Ja. Als je veel emoticons had, zou ik even hopen dat ze weer terug komen, als niet zou ik Live even opnieuw installeren, ben je van alle fouten af en kan je '' schoon '' beginnen.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Dan moet ik maar hopen zit niks anders op al las ik ergens dat ze wel worden opgeslagen in custom emoticons..........maar waar ik zie de file niet

Waar heb je dat gelezen?
Ben wel benieuwd.

Die staan onder Applicatie data onder user name. Daar zie ik ze wel, maar hoe krijg ik ze terug geplaatst?

Ze staan toch in een map?
Welke map want ik zie ze niet.

En het terugplaatsen, als het bestandjes geworden zijn kan je ze los toevoegen bij Emoticons --> Emoticon maken/toevoegen

je moet ze stuk voor stuk nakijken ze zitten er echt in.

Oke.
Maar probeer ze eens toe te voegen: in een gesprek klikje op emoticon, dan klik je op more en dan op Create, dan kan je nieuwe toevoegen van je hardeschijf.

ik heb het zelfde met live messenger en ben weer over gestapt op msn 7.5
hij was best instabiel bij mij en idd emoticons verdwenen soms

Heb de boel gedeinstalleerd maar de emoticons komen tot heden niet terug in MSN live. Ik vind ze wel terug (dat vermoeden heb ik) onder Usel file MSN Custom Emoticons.

Mijn vraag is hoe ik die weer actief krijg in MSN live???

Voor de zekerheid: Start WLM, en ga naar Tools --> Options --> onderdeel Messages en kijk of de vinkjes bij emoticons en custom emoticos er staan.

Die staan in ieder geval aangevinkt

Oke, wat is dat User file MSN Custom Emoticons.
Want als dat een map is op je hardeschijf, en er zitten emoticons in van .jpg, .gif, .bmp kan je die gewoon toevoegen bij WLM bij Emoticons.

Dat zijn allemaal mapjes (de emoticons waarschijnlijk) met een zgn. .dat bestand

Ik heb ontdekt dat het wel kan, maar dan moet ik ze wel kopieren naar een MAP. Bijvoorbeeld Mijn Emoticons. Vervolgens moet je de DAT bestanden omzetten naar GIF. Daarna kun je ze gewoon toevoegen.

Vraag alleen hoe kun je bijvoorbeeld 100 dat bestanden tegelijk omzetten naar een GIF bestand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan