Emoticons weg bij MSN LIVE (8.0)!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Wie overschakelt naar MSN LIVE (MSN 8.0) raakt al zijn (Mijn Emoticons) kwijt! :evil: en dat terwijl er overal staat dat hij alles mee neemt. NIET dus. Winks worden wel meegenomen, maar je emoticons ben je kwijt!!!

meen je dat nou? Nou dan kies ik liever voor mijn emotions :)

Ik ga vragen hoe dat nou kan, maar een tip alvast, vraag aan iemand die 7.5 nog heeft of ie jou zoveel mogelijk kan toezenden. Dat ga ik nu ook doen.

Kwestie van even opslaan van te voren:

1. Ga naar een willekeurige map.
  2. Ga naar mapopties (extra->mapopties)
  3. Kies het tabblad "Weergave".
  4. Zoek naar de volgende regel: "Extentie's voor verborgen bestandtypen verbergen".
  5. Haal het vinkje voor de regel weg.
  6. Klik op "Toepassen" en daarna op "OK".

• Ga naar C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\
  • Zoek even naar de map die hoort bij je account (Dat is één van de mappen met nummers) en open die map.
  • Open de map "CustomEmoticons".
  • Verander de extentie op de volgende manier: Kies voor naam veranderen en haal dat weg en vervang dat door jpg of gif

Dus dat betekent dat ik nu alles kwijt ben. Ik heb nu 8.0 erop staan? Of kan ik ze nog ergens uit de history terug vinden?

Je zou het even kunnen kijken.

Zojuist heb ik ook Windows Live Messenger geïnstalleerd en ik heb nog wel mijn emoticons... :confused:

vreemd ik ben ze allemaal kwijt die ik heb toegevoegd!

ik zie daar een heleboel staan maar moet ik dan elk mapje stuk voor stuk gaan veranderen in bijvoorbeeld JPG?

Dat zal inderdaad handmatig moeten.

En om het nog wat moeilijker te maken: het is of jpg of png of gif...

Misschien een systeemherstel en dan via jouw link downloaden......begrijp niet dat ze bij jou wel zijn meegegaan.

denk ik ook ik ga het opnieuw terug zetten enne......jpeg, png of gif werken niet. Word vervolgd!

Nou heb hem terug gezet naar 7.5 bleek dat dat daar ook MIJN EMOTICONS waren verdwenen. Dus weer terug met systeemherstel naar 8.0. Stond 8.0 er niet meer op. Natuurlijk ging mijn McAffee ook van slag!

Weer terug gezet naar 7.5 en opnieuw 8.0 erop gezet.........en alles staat erop inclusief mijn verdwenen MIJN EMOTICONS. Vreemd maar waar. Moest alleen McAffee even opnieuw bijwerken pfffffffffff. :D

Bertus zei:
en als je terug gaat van live naar 7.5 ben je je geluidjes ook kwijt :mad:
Dat ga ik niet proberen. Ik heb niks met die geluiden ;)

Het enige wat mij is opgevallen is de locatie waar Windows Live Messenger wordt geïnstalleerd. Bij mij is dit nog steeds: C:\Program Files\MSN Messenger.
Eerst dat ik dat dit kwam omdat ik MSN Messenger 7.5 niet eerst had verwijderd, maar na alles compleet verwijderd te hebben werd er nog steeds geïnstalleerd in C:\Program Files\MSN Messenger

Hoe zit dit bij jullie??

PJnijm, heel raar :confused:

Het zit bij mij daar ook geinstalleerd. Overigens MSN laat ik altijd automatisch uitvoeren in tegenstelling van andere downloads.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan