Empire Earth 1, uitbreiding en Battlefield 1942 geven rare error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinglord

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
Hallo,

Al een tijdje doen Empire Earth 1+ uitbreiding raar met een error waardoor het spel onspeelbaar wordt. Ik start 1 van de spellen op en dan krijg ik zwart beeld met in het midden van m'n beeldscherm in een blauw - geel rechthoekje deze error: Input signal out of range. Ik hoor het geluid van het spel wel, maar kan niets zien. Herinstalleren werkt ook niet.

Laatst wou ik samen met een vriend Battlefield 1942 weer spelen, geinstalleerd...gestart, graphics enz. verandert. Komen we erachter dat we niet de goede patch hebben om online te spelen, dus zodoende...wij downloaden, installeren en het spel weer opstarten...krijg ik dezelfde error als bij Empire Earth 1 + uitbreiding: Input signal out of range. Herinstalleren werkt hier ook niet.

Kan iemand mij misschien met dit probleem helpen?
Alvast bedankt.

Installeer nieuwe drivers voor je videokaart
Zet in de spellen alle resoluties naar 1024x786 en 60hz en test of hij het dan wel doet. zo ja zet hem een stapje hoger en test weer totdat de maximale resolutie bereikt is.

Hey,

Waar kan ik de goede drivers halen voor een Ati Radeon X800 Pro? Wat er allemaal op die ATI - site staat als ik drivers ga zoeken, daar snap ik helemaal niks van. Voor mij staat het daar allemaal veel te ingewikkeld in ieder geval.

Website "www.ati.com"
Knop "drivers & Software"
Link "Windows XP Drivers & Software"
Link "RADEON"
Link "Catalyst 6.2 Windows XP - Driver Download"

Link Catalyst Control Center Package

Let op .NET framework is benodigd, als je die nog niet hebt kun je die via Windows Update installeren of eveneens downloaden via de link op de ATI site
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=262D25E3-F589-4842-8157-034D1E7CF3A3&displaylang=nl

voor een alternatieve driver kun je de Omega drivers ook proberen, over de NVIDIA die ze uitbrengen ben ik erg tevreden,

Laatst bewerkt:
Hey,

Ik heb de .NET + de nieuwe driver gedownload, maar weer, als ik BF1942 opstart komt er te staan: Input signal out of range. En voor zover ik kan vinden zit er geen bestand in de BF1942 map waarvan je vandaan de graphics kan veranderen enz.

Pinglord zei:
Hey,

Ik heb de .NET + de nieuwe driver gedownload, maar weer, als ik BF1942 opstart komt er te staan: Input signal out of range. En voor zover ik kan vinden zit er geen bestand in de BF1942 map waarvan je vandaan de graphics kan veranderen enz.

loop even de volgende handleiding door...
http://www.bfbasics.be/ctd42.php

Hey,

Ik heb gelezen wat er allemaal stond, ik voldoe aan al die eisen die het allemaal oplegt. Alleen denk ik dat ik vergeten ben de oude drivers eerst te verwijderen voordat ik de nieuwe heb geinstalleerd (Ik ben nogal onhandig met computers). Alleen er staat zoveel Ati gebeuren in mijn Software lijst, dat ik niet weet welke ik moet kiezen. Ik zal ze even opnoemen:

ATI - Software Uninstall Utility
ATI - Catalyst Control Center
ATI - Control Panel
ATI - Display Driver

Ik denk, ik vraag het maar even voor ik iets verkeerds verwijder.

Hey,

Ik weet niet of ik zo'n refreshrate fix proggie op mijn computer heb draaien, maar heb wel gedaan wat hij zei dat ik moest doen. Heb het veranderd in dat kladblok en opgeslagen, maar nu werkt het spel nog niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan