Empire Earth versie verandert.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mau1992

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
39
Oke, ik heb er nu al maanden tegenaan zitten kijken, maar ik krijg het gewoon niet opgelost, dus heb ik hulp nodig!!!

Het gaat dus over Empire Earth (super oud spel, ik weet het, maar super geweldig).

Ik en een paar vrienden willen over het internet een spel spelen. gaat allemaal perfect, op een paar mensen na. eerst hadden we hem helemaal naar versie 2.00 geupdate, maar toen bleek dat er 2 niet konden joinen.
vervolgens hebben we hem maar tot versie 1.4 geupdate en dit werkte redelijk, tot een zeker moment:
na 1 keer spelen (en spel/computer opnieuw opgestart te hebben) bleek dat bij sommigen de versie plotseling was verandert. ik heb bijvoorbeeld 1.04.5188 (net als een paar andere), maar er zijn er 2 met de versie 1.04.3888.
We gebruikten allemaal dezelfde update, het zijn allemaal dezelfde spellen, en per slot van rekening: hij doet het 1 keer....

mijn vraag dus:
hoe komt het dat deze versie verandert, en hoe kan ik er voor zorgen dat dit niet meer gebeurd?.

ik heb al in registers gekeken, **** engine gebruikt, het werkt allemaal niet, en mijn ideeen beginnen op te raken...

HELP dus...:eek:

Mauritsem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan