Empire total war activeer code al geactiveerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesseb1

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
hallo,

Ik wou laatst weer empire total war op mijn pc installeren. maar nou krijg ik bij de activeer code een melding van steam dat hij al geactiveerd is op mijn steam account.En kan ik niet verder installeren.

mijn vraag is hoe kan ik verder installeren? zodat ik mijn gekochte spel gewoon weer kan spelen?

mvg, jesse

als je ingelogt bent op de steam account waar de empire code is geactiveerd zou je deze code toch niet nog een keer moeten invullen, tenminste dat lijk mij?

ja dat lijkt mij ook maar toch als ik hem ga installeren moet ik de code invoeren. Heb zelf al zovaak op steam gekeken maar kan niks vinden

kan je dan niet beter proberen om Empire total war te downloadn via je steam account, oftewel inloggen en dan in je library en dan install

ja ik heb daar ook gekeken maar daar staan alleen de spellen cod mw2 op en ruse dus empire total war staat er niet meer bij.:confused:

misschien heb je ergens aangevinkt dat alleen de geinstalleerde spellen zichtbaar zijn

en anders... misschien heb je hem wel op een andere account geactiveerd, zou wel veel verklaren :P

ik heb gewoon bij library show all games heb ik alleen cod. En zover ik weet ben ik nog nooit op een ander account geweest

steur een seport mailtje naar steam zelf ik heb dit al best vaak voor andere spellen gedaan hun surves is goed en meestal word er wel binne een uur of 12 opgereageerd. meschien dat hun je verder kunen helpen

kemp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan