Emsisoft Free of Pro

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruut
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Ik ben net overgegaan op Emsisoft. De eerste ervaringen zijn goed.
Ik gebruik F-Secure en Malwarebytes. Wat wordt door anderen aangeraden: Emsisoft Free en Pro?

Ik zie zo snel geen free op de website van emsisoft. Puur op basis van prijs/prestatie blijf ik daarom nog steeds bij mijn advies van Eset/NOD32

Emsisoft Free is een on-demand scanner die geen realtime bescherming biedt. Dus dan kun je wanneer je maar wilt het systeem scannen met Emsisoft Anti-Malware Free, maar zal het geen nieuwe infecties kunnen voorkomen omdat het niet actief is op de achtergrond. Eigenlijk hetzelfde als de Emsisoft Emergency Kit scanner.

Emsisoft Anti-Malware met licentie is ook een volwaardig antivirus programma en biedt wel realtime bescherming. Die bescherming is van topklasse. Het biedt meer bescherming dan NOD32 kan bieden.
Op dit moment kun je een licentie voor 3 PC's bestellen voor de prijs van een enkele licentie. Dacht dat die actie tot 6 januari 2014 geldig is.

OK, dat is helder, kennelijk een heel goed programma. Ik ga voor de Pro-versie. Kan ik MalwareBytes en F-Secure dan laten vallen?

En is die er dan ook voor een Samsung Tablet?

Zelf gebruik ik alleen Emsisoft Anti-Malware en de firewall van Emsisoft (Online Armor) op mijn systemen om alles te beschermen.
Je kunt MBAM altijd achter de hand houden voor een extra controle.

Ik heb nu Pro aangeschaft en alles werkt.
Alleen krijg ik nu elke keer als ik mijn PC opstart eerst een wizard van Emsisoft waar ik dan eerst moet uitschakelen om verder te kunnen werken. Hoe kan ik dit wegkrijgen?

De wizard dient wel geheel te worden uitgevoerd. Anders blijft die verschijnen. Heel soms krijg je de wizard twee keer te zien, maar na de tweede keer zal die niet meer verschijnen.

Ja inderdaad. Nu is het weg. Bedankt voor al je inspanning.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan