emulation software?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
hallo allemaal:cool:

Ik heb een probleem als ik far cry installeer: Alles verloopt goed maar als ik hem wil opstarten krijg ik een melding: cd/dvd emulaton software has been detected,please disable all cd/dvd emulation software and re-start game!!!
help wat moet ik doen??????

groet van hobie1:thumb:

Je moet dan als je deamon-tools hebt, of alcohol 120% gebruikt deze even opstarten, en dan alle virtuele cd-rom drives uitzetten.

ik heb deamon tools geinstalleerd en heb de virtuele drives uitgezet.. maar dat spel doet het nog steeds niet?? wat doe ik fout

Geplaatst door Paintje
Ik denk dat sowieso Deamon-tools uit moet staan, dus ook niet dat icoontje rechts in je taakbalk.

:p 2 topics zie ik

oke oke ik hem hem uitgestaan!! maar krijg nog steeds dezelfde melding???

en ja ik heb 2 topics... en ik wil namelijk dat het spel gaat werken. Oudere spellen werken wel???:(

Geplaatst door hobie1
oke oke ik hem hem uitgestaan!! maar krijg nog steeds dezelfde melding???
Dan heb je nog ergens zo'n programma lopen, zou ik zeggen.
Clone cd misschien?

:confused: En hij wil nog niet? eeehhh start daemon nog eens op en zet bij options de autostart functie uit, doe dan eens een herstart en kijk of farcry het dan wel wil doen.

Werkt het dan nog niet kan je proberen om daemon te uninstallen, anders zou ik het ook niet meer weten.

Geplaatst door hobie1
ik heb deamon tools geinstalleerd
uhm...je moet hem juist niet installeren:confused:
Als ie op je pc stond, verwijder je alle drives die hij heeft aangemaakt, en deinstalleer je het programma.

Waarschijnlijk heb je het spel van het internet, brand het dus ook op een cd'tje en niet mounten.

Als ie dan nog een fout geeft, dan snap ik het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan