Emulatoren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Beste,

Ik heb vandaag de dag een pc en hunker net als zovelen naar de oude comp spellen die we hebben gehad. Ik zou deze dan ook wel weer eens willen draaien op mijn pc en hier hebben ze dan ook emulatoren voor uitgevonden. Zo heb ik de atari 2600 en arcade emulator al gevonden en meegespeeld awesome gewoon.:D

Maar het zoeken naar de emulatoren zorgt voor nachtmerries. Zoveel reclame en sh*t het lijken wel s*x sites niet normaal gewoon. :(

Dus mijn vraag is wie heeft sites met emulatoren en roms voor me waar je gewoon kan downloaden zonder al te veel poespas !! Maakt niet uit welke emulator of roms alles is welkom. :thumb:

Mvg Gr@smaaier.

Laatst bewerkt:
voor de commodore 64 is dit de beste emulator http://www.computerbrains.com/ccs64/
en hier c64 alle games http://www.lemon64.com/

maar er gaat niks boven een echte commodre 64 ,voor een habbekrats op marktplaats.nl te koop,ik heb er zelfs een voor niks gekregen van marktplaats iemand ,met alles erbij dus doe je best.:D

Dat is waar helaas worden deze computers nietmeer gemaakt en dan zijn we blij dat er emulators zijn. Bedankt voor je reply. :thumb:

VVVCitaat van velen romsitesVVV

gebruik roms en emulatoren alleen voor backup, en verwijder de spellen die je niet origineel heb binnen 24 uur.

yeah right, alsof mensen daar naar luisteren:rolleyes:

voor NES en SNES moet je eens op www.coolrom.com kijken, en voor velen andere www.romhustler.net

let op: coolrom.com bevat mogelijk spyware - zie deze reply van martijn2000 -- KwarK

Laatst bewerkt door een moderator:
Cool thanks mate. :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Gebruik voor GBA VirtualAdvance, voor N64 Project64, voor (S)NES Zsnes, deze werken het best!

Gebruik voor GBA VirtualAdvance, voor N64 Project64, voor (S)NES Zsnes, deze werken het best!

Heb net even mame gespeeld kikkuh gewoon !!!!

Als ik strakjes alles bij mekaar heb ga ik hier dvd's van maken voor mijn collectie en voor het nageslacht. :D

heb ik ook gedaan, en ik heb nu een multi-entertaining systeem op m'n TV staan. werkt ook met PS1:thumb:

WAARSCHUWING!

Ik keek op de site www . coolrom . com uit nieuwschierigheid. Had nog nooit van emulatoren en zo gehoord. Echter toen ik het programma afsloot kreeg ik allemaal pop-ups van deze site. Steeds weer opende een nieuwe site van coolrom. Tot er 40 tegelijk waren geopend en ik de computer handmatig heb afgesloten.

Het is vandaag na een testje weer gebeurd. Negeren dus deze site!!

Laatst bewerkt:
WAARSCHUWING!

Ik keek op de site www . coolrom . com uit nieuwschierigheid. Had nog nooit van emulatoren en zo gehoord. Echter toen ik het programma afsloot kreeg ik allemaal pop-ups van deze site. Steeds weer opende een nieuwe site van coolrom. Tot er 40 tegelijk waren geopend en ik de computer handmatig heb afgesloten.

Ik weet niet of deze site er verantwoordelijk is, maar tot daar achter is gekomen; deze waarschuwing! Ook mod ingelicht:confused:

Ok bedankt voor de info word gek van sites die ongevraagd andere pagina's openen met reclame enzo !! Zoals ik al heb verteld is mijn eerste post !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan