eMule 30a v6

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Hoi

Ik krijg geen verbindin in eMule 30a v6, de sever lijst is ook leeg hoe kan dit.

Alvast bedankt.:thumb:

Heb je wel in "adress.dat "een server link toegevoegd?

Ik heb alle servers toegevoegd en een uur gewacht, maar hij kan niet met een server verbinding krijgen.:(

Tnx het is gelukt, nou alleen vind emula nu wel erg traag gaan:rolleyes:

Geplaatst door DENNIS90
Tnx het is gelukt, nou alleen vind emula nu wel erg traag gaan:rolleyes:
Vond Emule zo ie zo al traag gaan.
Ik heb hem er meteen weer af gehaald.
Hou het toch maar op Direct Connect.:)

Emule is zo traag als dat de andere partij hem instelt. Ik vind hem ook traag gaan, maar beter traag dan helemaal niets. Ik kan er wel bijna alles op vinden wat ik zoek.:)

Traagheid komt ook door credit systeem, hoe langer je online bent EN bestanden shared hoe sneller je zal gaan downloaden. Het kan een tijdje duren voordat je download begint omdat met wachtrijen gewerkt wordt, hier geldt ook bovenstaande "remedie". Let wel : voor mp3's kan je beter een ander prog gebruiken maar voor films en progs is Emule super !

@ maxscavenger, helaas gaat dit verhaaltje niet op.
Ik had hem 24/7 aanstaan en Emule bleef (vaak) traag.
Vaak begon ie vrijwel meteen met contact te maken en redelijk vlot te downloaden, maar na een tijd zakte dat gewoon weer in.

Als ik met Direct connect aan het downloaden ben en kies de juiste verbinding van een tegenpartij,
dan download het meteen vlot.
Ik kies dan bijvoorbeeld voor een T1, T3 verbinding.
Zo zijn er nog wel een paar vlotte verbindingen.
Het loopt soms op van 50 KB/s tot boven de 150 KB/s en dat vijf tot tien downloads tegelijk.:)
Ik heb een Chello classic verbinding.

Hmmm, misschien komt het door mijn verbinding. Ik upload redelijk snel met m'n Demon 8192 / 1024 verbinding en hij staat ook 24/7 aan. Ik haal gemiddeld downloads van 20 tot 300 Kb/s op Emule. Op het eind zakt de snelheid vaak wat af maar ik heb niet te klagen.
Moest er wel even op wachten, ik merkte gewoon dat het per week sneller gaat.
Maarja, iedereen heeft zijn favoriet die het beste werkt voor hem/haar.
Ik zal toch eens dat Direct connect proberen.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan