Emule bestanden kwijt, maar volgens Emule niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Berichten
725
Op dit moement ben ik met Emule bezig, maar door een of ander probleem ben ik een deel van mijn bestanden kwijt terwijl Emule ze vrolijk loopt de uplouden.

Waar moet ik zoeken?

Ik heb al bij inkomende bestanden gekeken, maar daar staan ze niet en bij het zoeken over alle harde schijven kan ik ze ook niet vinden.

Wat nu?

O ja, het zijn rar bestanden!
 
Heb je al bij voorkeuren en dan bij mappen gekeken waar hij alles neerzet? Daaronder kun je ook zien wat je allemaal gedeeld hebt.
 
Miranda kijk eerst even in de opties van emule onder directory waar de temp en incoming map staan. Normaliter zijn dat voor de temp c:/program files/emule/temp/
en c:/program files/emule/incoming/ voor afgeronde bestanden.

Als de bestanden niet in incoming staan dan staan ze in je temp map.

EDIT
oeps sowwy tanja:eek:
 
De inkomende bestanden staan bij incomming en de tijdelijke bestanden bij Temp.

Klopt het dat als je bestanden nog niet volledig binnen zijn dat het tijdelijke bestanden zijn?
 
Klopt ja.
En heel soms lukt het emule niet een bestand af te ronden die wel gewoon afgerond is, ook dan staan de bestanden in je temp map en kun je ze afronden met een tool.

Als je een download hebt die corrupt geraakt, merkt emule dat zelf op, delete de part die corrupt is en download dat gedeelte vanzelf opnieuw.(part met andere hashcode)
 
Ik had inderdaad een melding van Emule over de betreffende bestanden, maar inmiddels heeft dat probleem zich al opgelost en downloaden die weer vrolijk verder waar ze gebleven waren.

Misschien was het ff een probleem omdat hier de boel is omgezet van een USB modem ADSL naar Ethernet ADSL, want daar liep ik eerst ook mee te klieren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan