Emule en router problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny091283

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
Ik zit met een probleem namelijk het volgende.
Emule haalt hele lage snelheden. Niet hoger dan 4 kb/s.
Ik gebruik een router en ik denk dat daar in het probleem zit.

Ik Gebruik een E-tech broadband switch router type rtbr03.
Ik heb hem nu op tcp poort 4662 staan maar deze poort wil ik ook in de router zetten. Hoe moet ik dat doen? Want ik denk als ik dit doe dat mijn verbinding ook sneller gaat.

Alvast bedankt

Kunnen jullie me anders mailen naar danny091283@hotmail.com als je me kunt helpen

ja daar heb ik al gekeken.
maar goed nu zit ik met nog een probleem.

hoe kom ik in de router met windows xp???

dan heb je vast de allereerste regel van mijn link niet gelezen.

Code:
Ga eerst naar de internet browser en typ daar het ip-adres van je router. 
Standaard is dit [url]http://10.0.0.2.[/url] Dan verschijnt het volgende scherm:

oftewel, je opent Internet explorer en tikt daar in de adresbalk: http://10.0.0.2

Laatst bewerkt:
klik even hierop: http://10.0.0.2

je komt dan in de instellingen van je router.

Ga dan naar virtual server, en vul daar bij public de poort in die je wil doorlinken. De poorten die je moet doorlinken zijn te vinden op deze pagina.

In het vak private poort vul je het poortnummer in van de poort waar hij naar moet doorlinken (standaard gewoon dezelfde poort als de public poort).

Vervolgens moet bij host ip address nog het ip nummer van de pc waar naar wordt gelinkt worden ingevuld. Daarna moeten de instellingen nog worden opgeslagen, dit gebeurd bij save settings.

weet ook het ip adres van mijn router nu

alleen die link wat jij me gaf net die doet het ook niet

etech.jpg

weet ik niet of ik een fire wall draai
en weet ook niet hoe ik die anders uit moet zetten

heb weinig ervaring met dit soort dingen

ben der achter dat ik geen firewall aan heb staan.

ik weet wel dat de firewall van de router wel aan staat

ow om ff het bewijs te leveren dat mijn firewall van mijn pc uit is zie het plaatje

hey ik ben er al uit
ik ben in mijn router gekomen en heb de poorten daar ook in aangepast waardoor ik nu high id ben en ook connected kan gaan met de server razorback.

ik zit alleen wel met 1 probleem nog.
de snelheid van emule
hoe kan ik zorgen dat die sneller wordt?

Dat hangt helemaal van je bronnen af, hoe meer bronnen hoe meer snelheid.

oke maar haal nog steeds niet meer dan 10 kb/s
dat schiet dus niet op

dus hoe krijg ik dat nu goed voor elkaar?

dat ligt helemaal aan diegenen waar jij van download. Hoe meer bronnen, hoe hoger de snelheid. Je wordt vaak in queu geplaatst, geduld hebben is een schone zaak.

[RTPR01] kan niet telebankieren met ABN-AMRO met name overboeking

Hoi, ik ben sindskort overgestapt van SWEEX Broadband router naar E-Tech RTPR01 (Router with Printserver). Volgens de beschrijving ondersteunt deze router óók ABN-AMRO... 'wtf' dacht ik...mijn cheap-ass Sweex-router heeft zo en zo geen probleem met dit soort dingen...zonder er specifiek erbij te vermelden.

Nu probeer ik met deze E-TECH router een overboeking te doen ABN-AMRO Internet Bankieren krijg ik een 'Cannot find page':mad: . Inloggen en gegeven bekijken lukt nog wel, maar een overboeking ho-maar !

Na heel wat knoeien heb ik toch maar weer m'n oude vertrouwde SWEEX-router aangesloten en hoppa! het werkt direct !:thumb:

Heeft iemand dit probleem ook?

Laatst bewerkt:
geen idee, maar beter een nieuw topic openen voor dit probleem. Heeft namelijk niets met Emule te maken.

zal wel even speuren voor je!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan