Emule geblinddoekt na aanschaf router

• Onderwerp starter Onderwerp starter emc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Sinds ik een router heb geinstalleerd tbv netwerk blijk mijn emule icoontje in de taakbalk geblinddoekt te zijn en het downloaden zeer traag te verlopen. Kan ik dit oplossen. Mijn router is een Linksys WRT54G V5.1.

Alvast bedankt, emc

Heb je in je router aangegeven dat al het emule verkeer naar de betreffende pc met bijbehorend ip adres via de juiste poort dient te lopen?

je zult in je router op zoek moeten gaan naar iets als "forwarding". Daar kun je aangeven dat het verkeer via de poort die emule gebruikt moet worden doorgestuurt naar het ipadres dat jouw comp heeft toegewezen gekregen. Dat ipadres vind je ook in je router onder "dhcp" en dan waarschijnlijk iets als "clients list".

In het voorbeeld zie je mijn lijstje betreffende Limewire, Azureus en een webserver.

Bijlagen

• Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    16,6 KB · Weergaven: 44
  • Clipboard02.jpg
    Clipboard02.jpg
    12,7 KB · Weergaven: 39
je zult in je router op zoek moeten gaan naar iets als "forwarding". Daar kun je aangeven dat het verkeer via de poort die emule gebruikt moet worden doorgestuurt naar het ipadres dat jouw comp heeft toegewezen gekregen. Dat ipadres vind je ook in je router onder "dhcp" en dan waarschijnlijk iets als "clients list".

In het voorbeeld zie je mijn lijstje betreffende Limewire, Azureus en een webserver.

In het menu van linksys vind ik :
Port Range Forward

In te vullen velden:
Application Start End Protocol IP Address Enable
_________ ____ to ____ TCP/UDP/Both 192....... V

Wat vul ik in bij start & end? De nummers die bij de tcp en udp poort staat vermeld? Start is dan tcp?

Linksys WRT54G V5.1<eMule>

IK denk dat ik het nu goed heb in de instelling van de Linksys WRT54G als het om geblindoekte mule gaat!!!!!! (denk ik) . ik ben er nu van af!!!!!! Als je de laatts 3 cijfers van de pc waar je achter zit in plaats van het ip van de WRT54G is het blindoekje af , lukt de tcp udp test bij emule en gaan de downloads weer als van ouds. Hoop dat het bij jullie ook gaat lukken .!!!! Grtz Helvio..............:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan