Emule laatste MB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Ik heb het al eerder gezien maar nu lijkt het geen toeval meer.

Het volgende wil het geval:
Als ik grotere bestanden op Emule download, en het gaat de hele dag met een snelheid rond de 20 kB/s, waarom gaat hij dan PRECIES in de laatste MB altijd naar beneden naar ca 0.2 kB/s??

Heb het nu al regelmatig gezien. Is daar een reden voor of zo, om mij bv langer te laten uploaden? Of moet ik iets instellen?

Er zijn natuurlijk heel veel mensen die het bestand downloaden......

Maar wat doet 90% als ze klaar zijn met downloaden?
Juist die halen hem weg dus dag share er zijn dus maar enkele complete files die veel mensen willen hebben.....

(dit alles lijkt mij de reden)

Laatste ~9mb?
Dat gebeurd mij bij emule ook altijd... best irri idd.
Sinds ik mldonkey gebruik, denk ik dit minder waargenomen te hebben. (klein detail=mldonkey werkt niet met creditsystem)

Bestand is inmiddels binnen uiteraard (ben hier een paar uur niet geweest), maar de reden zou dus het sharen (uploaden) zijn?

Ik ben dus niet de enige. Dus ik hoef niets in te stellen begrijp ik.

Bedankt voor de reacties, ik ga morgenvroeg op vakantie dus ik zal denk ik niet meer reageren:D

@Temptation, jij zegt ca 9 mb. Bij mij loopt het vanaf 10MB voor het einde inderdaad terug tot ca 5kB/s , maar de laatste MB 0.2 kB/s

Nou ja, hij komt toch wel binnen, maar wilde weten of het aan mij lag. Als ik mijn datalimieten bekijk (mag max 100 GB per maand) share ik meer dan dat ik download ca 60-40%

Laatst bewerkt:
Via deze weg een fijne vakantie toegewenst!:thumb:

Dank je wel:D :thumb: (1 weekje maar hoor, maar voor mij is dat al een hele vakantie)

Ik zal gelijk de vraag hieronder beantwoorden om het topic niet zo lang te maken:D

Naar Frankrijk (onder Bordeaux)

Laatst bewerkt:
[offtopic mode on];) waar ga je heen?

*kuch* geen verenigings member --> geen PB *kuch*

Oh ja nu zie ik de knop Email... over het hoofd gezien :o

Dan ga ik ook maar niet verder offtopic.... Veel Suc6 in de Bordeaux!

Laatst bewerkt:
[offtopic]M@rio Hint is duidelijk hoor en je hebt volkomen gelijk. Ik had al een antwoord in een eerder bericht geschreven om niet offtopic te gaan ;) [/offtopic]

@ Hans, knopje email onder bericht werkt even goed hoor:D Maar die gebruik ik alleen voor belangrijke dingen;)

/
/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan