emule met norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasquita

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2001
Hallo,

Ik ben al een tijdje bezig met het zoeken naar een oplossing waarom het elke keer fout ging met het testen van de poorten in e-mule. telkens ging het fout en kreeg ik geen verbinding. Nu heb ik net ontdekt dat dat komt door de beveiliging tegen internetwormen in norton system works. Als ik die beveiliging uitzet gaan de poorten wel open. Ik heb net geprobeert een uitzondering of zo te maken maar dat lukt me dan weer niet en ik durf die beveiliging toch ook niet zomaar uit te zetten. Weet iemand hier een oplossing voor ? ik hoop van wel, alvast bedankt, Pascal:)

Emule afsluiten
- Emule uit Norton verwijderen <--- is de essentie!!
- Norton Wormbeveiliging aan
- Emule opstarten
- Norton komt op en je geeft toestemming voor altijd

Mike

geweldig dat je me wilt helpen! maar wil je me ook nog even uitleggen hoe ik emule moet verwijderen uit norton. ik kan dat in het optie menu van norton niet vinden?:o

gr. pascal

ik zit op werk, maar volgens bij bij opties (dan naar wormen, kijk bij uitzonderingen, verwijder hem daar. en volg dan 1e bericht weer.

Effe zoeken in de opties van norton.

Mike

even nagekeken thuis....

Norton, opties.....
kies aan linkerzijde "beveiliging tegen internet wormen"
kies programmabeheer
selecteer in rijtje programmas Emule en druk op verwijder.

sluit norton,

start Emule weer op en norton begint direct te kraaien...geef zo als altijd toestemming en als alles goed is blijft waarschuwing nu weg.

Daarna is Emule verzekerd van doorgang. Anders is het in router daar moet je ook het nodige openzetten.

Mike

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan