Emule of Bitorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Heb ooit een keer shearer of hoe heet dat program gehad. Vond ik niet zo prettig bij films. Duurde uren en je had vaak rotzooi.

Zit nu te denken aan Emule of Bittorrent. 4.01. Wat zijn de voor- en nadelen van deze programma's. Met name voor films en ook wel muziek......... ps is ie in het ned.?

Alvast bedankt!
:cool:
 
De één kiest voor Emule de ander zal kiezen voor een bittorrent client.
Ik zelf gebruik Emule al een aantal jaren, en tot nu toe bevalt me dat prima. Kennis van mij gebruikt het programma Sharazaa en dat ziet er ook goed uit.
Voordeel van dat programma is dat je op Edonkey en op Bittorrent netwerk kan rondneuzen.

Beide programmas hebben voldoende support en hulppaginas.

kijk maar eens op www.emule.startkabel.nl voor de diverse programmas en hun specifieke instellingen.

Je moet voor deze programmas wel een aantal instellingen goed hebben staan, ook als je achter een router zit, zal je een aantal poorten open moeten zetten.

Beide programmas zijn in het nederlands, dus taal is geen probleem.

http://www.dutchemulefaq.tk/

http://www.shareaza.com/

Op deze sites kan je voorlopig even voorruit....voldoende leesvoer.

Succes,

Mike
 
Laatst bewerkt:
Alvast bedankt maar zoals gezegd van Sharazaa ben ik geen fan. Duurt veel te lang met downloaden!!
 
Nou heb maar weer eens een keer Sharazaa erop gezet, maar vaak heb je geen geluid na het downloaden? Hoe kun je dat van te voren zien? En wat heeft emule als voordeel t.a.v. Sharazaa?
 
nou moet zeggen dat Sharazaa nog erg traag is, vraag me echt af of deze p2p zo goed is. Er is weinig aktie. Bij een enkel nummer ben je al minuten bezig Kun je nagaan als je een film moet downloaden. Dan kun je hem twee weken nonstop laten staan. Denk toch dat Emule beter is.......:confused:
 
Ik denk het ook, Shareaza had een hele mooie interface, echt een pareltje, maar qua prestaties, een dikke nul.

Groeten, James:)
 
Heb sharazaa eraf geflikkerd. Nog steeds bijzonder traag en weinig akties. Nu dan maar E-mule maar welke kan ik het beste downloaden en moet je hiervoor betalen?? Ik zag ergens 2,5 entree geld???
 
Bearshare echt nooit van gehoord...........
 
gebruik ook Bearshare lite..lekker snel...
 
nou james wordt nog moeilijk kiezen voor me haha, emule of beer delen ahum bearshare......:D
 
Ik heb ook bearshare :cool:
Gaat super snel zoals ze al zeiden en vindt ook nog veel (van goeie kwaliteit) :D
Ik heb soms liedjes in euhh... 30sec van +- 4mb
Is datte snel ?? :confused:
Ik heb ook nog iets van kazaa en edonkey en nog andere zooi gebruikt, maar deze vind ik tot nu toe nog altijd de fijnste :D
 
de LITE van mijn linkje hier ergens boven, want de gewone bevat sinds kort de nogal hardnekkige adware variant SaveNow.
 
Ja idd ik wist niet dat er een lite versie van bestond dus heb ik nu net die gedownload (bedankt James007 ;))

SaveNow krijg je er alleen vanaf als Bearshare ook eraf haalt (erg vervelend:mad: ), maar nu heb ik ook lite :D
 
Nou hij is inderdaad razendsnel...... Toch nog wat vragen;

1 is er ergens een nederlandse beschrijving hoe je hem het beste kunt gebruiken

2 hoe weet je dat je een hele film te pakken hebt

3 hoe weet je of het een goede kwaliteit is

4 hoe kun je zien of het geluid heeft?

Alvast bedankt!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan