Emule of Bitorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.
1. Ik heb nog geen nederlandse beschrijving gevonden.

2. Een complete film is meestal +-700-800mb (dacht ik), dit zonder ondertiteling, en is meestal geen dvd kwaliteit. Er staat ook vaak bij 1/2 en 2/2 dan is hij opgesplitst in 2 stukken (350-400mb) :) let wel op dat hij ze beide download en niet ene, want dan heb je er niet veel aan :p

3. De kwaliteit zal bijna nooit zo goed zijn als een dvd... Als een film kleiner is dan 600mb is het sowieso geen goeie kwaliteit...
Er zijn mense die iets achter de film zette (bv TMD, als je eenmaal iemand hebt gevonden die veel goeie films heeft, kan je ze van hem downloaden...)

4. Staan er ook films op internet zonder geluid
:confused: , nog nooit gezien, ofja gehoort :) , ofja eigenlijk niet gehoort :D:p
Meestal zie je dat dan ook niet :D
 
Alvast bedankt Firescorpion,

PJNijm
Aquarius
 
Geplaatst door Firescorpion
Ja idd ik wist niet dat er een lite versie van bestond dus heb ik nu net die gedownload (bedankt James007 ;))
Ik wist dat ook niet, linkje kwam van Jozo.

En voor de rest weer helemaal akkoord!:D

PJNijm: als er iets is dat je niet helemaal vat, vraag het. Dan denken we ff mee!;)

Mvg, James
 
Nog een vraagje welke type bestand kun je het beste downloaden? Zo zit ik al uren te wachten op een film type OTR.Divx.avi (Waiting Time out)

En waar staat Rank voor?:confused:
 
Laatst bewerkt:
Rank is de bereikbaarheid. Is hetzelfde als de sterretjes in Ares. Hoe meer van het balkje groen is, hoe sneller je dat bestand gaat binnen hebben. Een vol groen balkje wil eigenlijk zeggen, bij een liedje bijvoorbeeld, 10 seconden en het is binnen.

Was dat de enige avi van die film? Zoek er meer.

Oja, je kan ze ook sorteren door op het kolomhoofd rank te duwen, dan zie je de best bereikbaren eerst.:)
 
Geplaatst door James007
Een vol groen balkje wil eigenlijk zeggen, bij een liedje bijvoorbeeld, 10 seconden en het is binnen.

Dit is bij bearshare anders, als hier het balkje helemaal groen is, wil dat zeggen dat er 100 of meer mense die aan het downloaden zijn. De kans is wel natuurlijk veel groter dat je het liedje/film/software/enz sneller binnen hebt.
Hat kan zijn dat het balkje groen is en dat er dan niemand "online" is waarvan je dat kan downloaden, dus de tijd kan je niet helemaal zeker bepalen...

Dus als je rank hoog staat, heb je meer kans dat het liedje sneller binnen is :) :thumb:
 
Ik heb het over wat MEESTAL het geval is.;)
Wat jij zegt komt zelden voor.
:)
 
Geplaatst door James007
Ik heb het over wat MEESTAL het geval is.;)
Wat jij zegt komt zelden voor.
:)

:confused:

Als er bij mij geen 100 mense dat liedje aan het downloaden zijn, komt dat balkje nooit vol :confused:
Maar dat wil niet zeggen dat hij langzaam is met downloaden, maar dat je alleen meer kans hebt dat hij hem sneller download...

Maar dat wil niet zeggen, als het balkje vol is dat het dan sneller gaat dan dat het balkje maar voor de helft vol is.... Het kan best zijn dat het halve balkje het liedje (zelfde grote) sneller download dan dat het blakje vol is...

btw als je goeie liedjes/films/software/enz hebt is het balkje vaak helemaal vol, dus heb je meer kans dat je hem sneller download....

:rolleyes:
 
brancard.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan