emule of edonkey ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Persoonlijk vind ik beide niks.:p
Ik heb Emule een tijdje gebruikt, die vond ik wel iets beter dan Edonkey.
Gebruik nu geen van beide meer.
DC++ gaat veel beter hier.:)

Ik vind shareaza beter. Maakt gebruik van edonkey, gnutella 1 en 2 en torrent. Kortom: alles in een.

emule is open source, verder doorontwikkeld en heeft meer instellingsmogelijkheden dan overnet/edonkey. Snelheid is voor mij bij emule hoger. (afhankelijk van welke mod je neemt)

Geplaatst door @temptation
Bovendien zit er in edonkey spyware:
http://kppfree.altervista.org/spylist.htm

Volgens die site is eMule óók "Spyware infested".
Ik had die site nog nooit eerder gezien, maar erg betrouwbaar lijkt het niet. Vooral bedoeld om iedereen KazaaLite K++ aan te smeren, zo te zien (waarmee iedereen fijn kan downloaden van dat Kazaa-netwerk, waarop tussen alle virussen en trojans de mp3'tjes nauwelijks meer te vinden zijn).

Laatst bewerkt:
Mja maar emule ++ is wat anders dan de echte official emule van emule-project.net. En openwarez.org staat bekend om spyware, vandaar dat ik het wel geloof.

Maar idd spyware kan er ook best niet inzitten, is wel een vage site moet ik toegeven.

Laatst bewerkt:
O ja, en hoe weet je dat?

Ik ben redelijk op de hoogte van de ontwikkelingen/eigenaardigheden van dit programma.
Dus ik ben benieuwd.

Nou er zit idd erg veel spyware in als je aan het einde van de installatie de vinkjes op de vraag niet verwijderd, en laat die vraag nou net een beetje misleidend worden gesteld... :(

PS.Kwa design is edonkey er zeker op vooruit gegaan!

Ik heb het een maand geleden zelf geinstalleerd.

Wel stom van mij, want ik had er niet over geinformeerd.
Ik heb alleen het progje zelf erop gezet.Mijn pc stond plots vol met rommel volgen ad-ware pro en spybot.

Heb het dan met deze programma's verwijderd, pc terug opgestart, weer scannen stond weer vol.

Ik kreeg het dus niet verwijderd met deze programma's.

Dan heb ik uiteindelijk Hijack genomen en daar dan de rommel mee verwijderd.

En ik maar met andere mensen lachen dat zij spyware op hun pc hadden, ik die dacht dat het niet kon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan