Emule problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robinrocks47

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2004
Berichten
7
Ik heb sinds vandaag emule en het gaat wel redelijk. Alleen bij het aanmelden van servers krijg ik het volgende:

You have a lowid. Please review your network config and/or your settings.

Nu zit ik achter een router (wat altijd voor problemen zorgt) en ik denk dat dat het is. Weten jullie hoe ik dit op kan lossen?
 
MIsschien is het makkelijk als je ook aangeeft wat voor router je hebt ?
 
Geplaatst door Robinrocks47
Ik heb sinds vandaag emule en het gaat wel redelijk. Alleen bij het aanmelden van servers krijg ik het volgende:

You have a lowid. Please review your network config and/or your settings.

Nu zit ik achter een router (wat altijd voor problemen zorgt) en ik denk dat dat het is. Weten jullie hoe ik dit op kan lossen?

Je moet poort 4711 en poort 4662 t/m 4672 openzetten door die te forwarden (openzetten in je router)

Ga via start naar uitvoeren en typ cmd, daarna ipconfig (gewoon achter wat er staat in DOS), daarna zie je het ip adres en die vul je in bij je router.
 
Allereerst bedankt voor jullie reacties. Ik heb trouwens geen router maar een hub (edimax 9-port 10mbps ethernet hub)

Veranderd dit nu het hele verhaal?
 
en bij welk kopje moet je dan zijn via je router [10.0.0 da geval] om de poorten open te zetten?
 
probleem met emule

Ik heb Emule geïnstalleerd maar ik krijg een melding You have a lowid. Please review your network config and/or your settings.
Ik heb mijn poorten in mijn router (NETGEAR – RP614v2) open gezet en krijg nog steeds het zelfde

Wie kan mij helpen.

Alvast bedakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan