emule supertraag bij het downloaden:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
bij gelijk welk bestand ik download gaat emule supertraag, bearshare daarentegen gaat als een zonnetje, hoe kan ik emule sneller krijgen?(kheb al bij connection gekeken en daar download op 512 KBps gezet en upload op 25 KBps) ik draai xp en heb de windows firewall aanstaan en ik zit agter een router

ook krijg ik bij het opstarten van emule de volgende foutmelding:
No serverlistadress entry in 'addresses.dat' found.Please paste a valid serverlist address into this file in order to auto-update your serverlist
 
Laatst bewerkt:
Wat noem jij traag ik haal met emule ook maar 5 kb/s
met limewire daarintegen heb ik gemakkelijk 50 kb/s
Je router zou poorten kunnen blokken die emule nodig heeft je kan eens zien in de help van emule welke dit juist zijn en dan deze openzetten in firewall +router
 
Voor die foutmelding kan je even kijken naar voorkeuren->servers. Daar staat iets wel of niet aangevinkt.

eMule kan wel snel zijn. Wij halen er regelmatig de 100 kb/s mee. Is een kwestie van goed instellen. Je kan bij voorkeuren->verbindingen de poorten testen. Als je allemaal groene vinkjes krijgt staat alles goed ingesteld. Bij een rood kruis staat er iets niet goed ingesteld.
 
is het niet zo met emule dat hoemeer jij hebt geshared, (hoeveel mb jij hebt geupload) hoe eerder je ana de beurt bent en sneller.
 
dit is wat ik krijg(zie bijlage) kan het de firewall van windows zijn? een andere firewall heb ik niet(tog niet dat ik weet) mijn router is de volgende: SMC7004ABR
 

Bijlagen

  • emule.gif
    emule.gif
    87,3 KB · Weergaven: 76
allemaal goed en wel dat sharen, maar ik zit met een beperkte limiet jammergenoeg(telenet) en ik kom maar net toe met mijn upload:confused:(webcam, grote bestanden via msn verzenden, online gamen als server...) kweet dat ik nu reacties ga krijgen dat ik een egoist ben, maar helaas: mijn pa is er tegen dat ik upload en ik kan hem geen ongelijk geven
 
ik kan je het prog netlimiter aanraden ik zet die dan op ongeveer 3k . zo ben ik niet helemaal een egoïst. Ik ben trouwens ook teleneter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan