Het programma emule werkt op zich goed voor het downloaden van o.a. mp3-tjes. Alleen weet ik niet zeker of alle voorkeuren eenduidig zijn opgegeven. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij (ook m.b.t. het gebruik van servers) informeren.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even vergeten te melden. In dat venster met servers kunnen je onder de lijst met servers klikken op "Log". Daar kan je zien met welke eMule geprobeerd heeft verbinding te maken.Yari02 zei:Je schrijft : "Ik raad het af om één server in te stellen". Maar als ik emuel start, zie ik bij eD2k altijd Razorback staan. Ik vraag mij af of ik dan nooit iets hoef te veranderen en ik volledig kan varen op de zogenaamde automatische piloot van emule. Oh en welke firewall gebruik jij i.p.v. Zonealarm ?
rve123 zei:Je hebt het over Zone Alarm: Zone Alarm en eMule gaan niet goed samen ook al is Zone Alarm goed ingesteld.
Hoog of laag ID?? Zone Alarm zorgt er namelijk bijna altijd voor daat eMule een laag ID heeft. Hierdoor kan je trouwens nog wel hoge snelheden halen, maar minder snel.Sparkel zei:Dit is onzin, draai ruim 2 jaar eMule in combinatie met ZoneAlarm en dat geeft geen problemen. Haalt afhankelijk van de bestanden die je download behoorlijke snelheden. Maar over het geheel is eMule gewoon traag, het voordeel is dat je voor zelden 'rommel' download
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.