eMule - Zone Alarm Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnold Velema

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2003
Berichten
110
ZAP zou problemen veroorzaken bij eMule. Je zou dan iets in je netwerkinstellingen moeten veranderen. Zie bijlage. Het is me helaas niet duidelijk waar ik dat moet doen.

Ik heb af en toe verbinding met eMule, maar de lijn is dan bijna dood.

Wie o wie ?
 
Klinkt me raar in de oren, ik draai nu zo'n week weer ZA ipv outpost, en emule staat al een week te draaien zonder problemen.

Hoe heb je'm geconfigureerd in ZA? Ik gewoon door'm volledige toegang te gegeven. Zit je in een netwerk? Router ook misschien?
 
Binnen Program Control heb ik 4x een vinkje. Onder Options (rechter muisknop alleen een vinkje bj email protections. Verder geen expert rules).

Ik zit niet in netwerk en gebruik ik geen router. Ondanks ADSL-lite kom ik niet verder dan 2kb.

In de helpfunctie van eMule wordt verwezen naar problemen met ZAP, maar het is mij niet duidelijk wat hier bedoeld wordt.
 
Geplaatst door Arnold Velema

In de helpfunctie van eMule wordt verwezen naar problemen met ZAP, maar het is mij niet duidelijk wat hier bedoeld wordt.

Heb ik idd vaker gelezen moet ik zeggen, al heb ik hier nergens last van met v4.5pro+web filter.

Heb je met een andere firewall betere resultaten gehad? Want maybe ligt het daar niet aan maar aan de sources of tuning van emule zelf?

PS.Bijlage mag max 100KB groot, beste is in extentie jpg.(kleinst)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan