• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

en als functie herhale

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvandeburgt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2012
hallo,
Ik ben voor iemand een kasboekje aan het maken maar ik kom er niet meer uit, op blad 1 heb kan ik via pull down menu een bankafschrift invoeren en die regels wil ik dan op blad 2 gegroepeerd weer laten geven.

op het plaatje staat zoals ik het wil hebben maar ik kom er met functies niet uit steeds fout...... daarom is plaatje 2 handmatig gevuld wie heeft oplossingkasboek.jpg

Aan zo'n onleesbaar plaatje hebben we niets
Plaats liever het excel bestandje.

Kan je dan ook even aangeven wat je waar op blad2 wil hebben? (er staat namelijk al wat.)

draaitabel kun je me daar een beetje bij helpen ik dacht wel het een en ander te weten maar blijkt niet echt te zijn dus. blad 2 wil ik eigenlijk zo gevuld krijgen zoals het nu is ik heb het nu handmatig gedaan en wil eigenlijk dat dit gebeurt als ik het blad 1 (bankafschrift gevuld heb)

De exacte layout (regels 21-57) zul je niet kunnen krijgen met een draaitabel
Daar tegenover staat dat de berekeningen wel een heel stuk eenvoudiger en sneller zijn.
Het geheel is wat eenvoudiger om te onderhouden en om de gewenste selecties te krijgen.
Door een beetje te 'spelen' hier 2 voorbeelden hoe de layout zou kunnen worden.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan