en als hij te warm wordt

• Onderwerp starter Onderwerp starter brits
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brits

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2003
hallo mijn processor wordt max 38graden het is een intel celeron 1.8ghz is dat normaal.

groeten brits

wat moet ik doen als hij te warm wordt of schakelt de processor zich dan uit ofzo.

brits

Ik weet niet of dit ergens bij hoort, maar in principe kun je dit zelf monitoren dmv van speedfan en een programmatje als prime95 daar zit een cpu burn test in. Als je gehele test zonder problemen doorloopt moet het geen probleem zijn.

Daarnaast is het zo dat er een aantal mobo's zijn die je pc automatishc uitschakelen als je cpu te warm wordt, dit kun je in het bios menu instellen

@ brits,

ik heb je beide berichten maar even samengevoegd.
let in het vervolg even op waar je klikt.
wil je reageren op een bericht klik dan op reageer op bericht en niet op stel een vraag.

38 graden is een hele mooie temperatuur :) Ik wou dat ik dat had met me pc :)

Oftewel je hoeft je nergens druk om te maken.

Geplaatst door brits
hallo mijn processor wordt max 38graden het is een intel celeron 1.8ghz is dat normaal.
Dit is zeer normaal.
Het kan zelfs met een Celeron nog lager.
Je hoeft je pas zorgen te maken als je bij de 70º-80ºC komt, dan is er iets niet in orde.

Geplaatst door crash

Dit is zeer normaal.
Het kan zelfs met een Celeron nog lager.
Je hoeft je pas zorgen te maken als je bij de 70º-80ºC komt, dan is er iets niet in orde.

Ja dat ben ik zeker met je eens. Vooral dat de processor van je nu in de zomer zo warm wordt is alleen maar een goed teken. Warmer zal ie dus echt niet worden tenzij het 40 graden buiten wordt of zo ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan