en wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bimmer

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2003
ik heb mbv sothink swf quicker een swf gemaakt. nu wil dat na het schrijven van de letter "n" een webpagina wordt geladen. ik weet niet welke action ik daarvoor moet kiezen. ik heb de keuze tussen: load, enter frame, unload, key down, data, mouse down, mouse up, mouse move, key up. daarna is het dus "get url"

Bijlagen

Die kun je denk ik onder de unload zetten of in het frame nadat de 'N' is verschenen onder een enterframe action.

unload deed niets. bij enter frame gaat hij onmiddellijk naar die webpagina, zonder het filmpje af te spelen. eerst moet de bezoeker het filmpje kunnen zien en afmaken (letterlijk schrijven met een virtuele pen)

weet je zeker dat die enterframe actie aan het eind van de film wordt ingevoegd en niet in het eerste frame?

voor zover ik het begrepen heb, is er maar één frame. zie bijlage (ben flash newbie, of had je dat al door?)
:o
overgens kan ik geeneens het hogervermelde filmpje meer importeren met dezelfde parameters als voorheen (helaas geen screenshot daarvan).
screenshot in bijlage is met "show frame" en als ik dat opstart, gaat ie meteeen naar de url.
heb je zelf dit programma?

Bijlagen

• untitled1bis.gif
    untitled1bis.gif
    6,4 KB · Weergaven: 13
Je moet eens in het eerste frame kijkken, ik denk dat de inhoud hier van een movie is.
Je moet dan de actie aangeven in het laatste frame van de movie.

Helaas valt er niet veel tezien met die swf !
Ik bedoel kwa opstelling, je zou de inhoud moeten kunnen zien zodat je weet waar hij allemaal naar kijkt kwa akties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan