Encyclops 1.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermindzh

Verenigingslid
Lid geworden
10 dec 2008
Ik heb nu encyclops v1.3 op de site gezet en deze is zo goed als klaar om afgeleverd te worden lijkt mij.

Graag de vraag of jullie hem willen testen.

Ook de vraag of jullie op eventueele spelfouten op zowel de site als in het programma willen letten. Danku!

Encyclops site
De download pagina
De pagina met uitleg

** LET OP! Gebruikers van windows VISTA of windows 7, of windows 8 moeten het als administrator openen :)

Dan zou ik jullie als laatste nog willen vragen om een van de mirror's te gebruiken (i.p.v direct van de site) dat scheelt mij in de bandreedte :D.

------------
Encyclops is een simpel en handig programma om een adressenboek op je pc bij te houden.

Enkele opties:

Importeren / Exporteren van contacten
Afspraken maken met EC planner op een vergelijkbare manier als Encyclops.
Shortcut keys voor de meeste functies, waardoor het programma zonder muis bijna geheel bediend kan worden.

en nog veel meer!~

----
Fouten die door testers moeten worden overgeslagen (i.v.m al genoemd en opgelost):

Fouten:

Als je anuleert bij het importeren van contactpersonen dan blijft het berichtje er nog steeds opkomen Opgelost

Bij het duwen op verwijderen van contactpersoon als er geen is krijgt je applicatie een unhandled exception zie 'ERROR1' Opgelost

Bij het kiezen van een foto kan je alle formaten kiezen dus ook invalide bestanden. Zoals txt bestanden enzoOpgelost

Laatst bewerkt:
Supper applicatie! Maar toch nog een paar kleine foutjes :)

Ik zal het eens testen en er nog foutjes proberen uit te halen,

Fouten:
  1. De weergave simpel en geavanceerd werken niet meer na het maximalizeren
  2. Als je anuleert bij het importeren van contactpersonen dan blijft het berichtje er nog steeds opkomen
  3. Bij het duwen op verwijderen van contactpersoon als er geen is krijgt je applicatie een unhandled exception zie 'ERROR1'
  4. Bij het kiezen van een foto kan je alle formaten kiezen dus ook invalide bestanden. Zoals txt bestanden enzo. :)

ERROR1:
Code:
************** Tekst van uitzondering **************
System.InvalidOperationException: Kan huidig item niet verwijderen uit de lijst omdat er geen huidig item is.
   bij System.Windows.Forms.BindingSource.RemoveCurrent()
   bij Contacten.Master_View.(Object , EventArgs )
   bij System.Windows.Forms.ToolStripItem.RaiseEvent(Object key, EventArgs e)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripMenuItem.OnClick(EventArgs e)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripItem.HandleClick(EventArgs e)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripItem.HandleMouseUp(MouseEventArgs e)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripItem.FireEventInteractive(EventArgs e, ToolStripItemEventType met)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripItem.FireEvent(EventArgs e, ToolStripItemEventType met)
   bij System.Windows.Forms.ToolStrip.OnMouseUp(MouseEventArgs mea)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripDropDown.OnMouseUp(MouseEventArgs mea)
   bij System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
   bij System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.ToolStrip.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripDropDown.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

Als ik er nog vind plaats ik ze erbij,
Veel succes!

Laatst bewerkt:
1. dit komt door verkeerde waarde na het maximaliseren (hij is ge-resized onder het maken), opgelost nu :D
[EDIT]snapte je opmerking niet 100%, maar dit hoort zo, Als je hem maximized dan moet alles te zien zijn (ook de database) [/EDIT]

2. heb het berichtje ertussengezet.
3. Opgelost :D
4. Zou niet moeten gebeuren, heb er naar gekeken en opgelost natuurlijk :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan