Vrienden,
Op mijn werk hebben ze een inventarisatie gedaan omtrent alle gebruikte rekensheets. Deze zijn nu allemaal op 1 plek opgeslagen alwaar ze ook worden beheerd (niet meer door mij, want ik heb een andere baan). Als laatste stuiptrekking ben ik bezig met een formulier met knoppen om de diverse sheets te openen. Ik heb hiervoor een button laten toevoegen in Excel (middels vba) en achter elke knop een code gezet. Zie onderstaand
De eerste keer werkt hij fantastisch. Maar wanneer ik de gekozen sheet afsluit en opnieuw op mijn keuzeformulier icoon klik, dan krijg ik het keuzeformulier. Hierin maak ik een keuze, maar direct daarna verdwijnt alles. Zowel de geopende sheet (dit wil ik niet) en het keuzeformulier (dit wil ik wel).
Wie weet wat het zou kunnen zijn.
Alvast bedankt
Groet,
Allard
Op mijn werk hebben ze een inventarisatie gedaan omtrent alle gebruikte rekensheets. Deze zijn nu allemaal op 1 plek opgeslagen alwaar ze ook worden beheerd (niet meer door mij, want ik heb een andere baan). Als laatste stuiptrekking ben ik bezig met een formulier met knoppen om de diverse sheets te openen. Ik heb hiervoor een button laten toevoegen in Excel (middels vba) en achter elke knop een code gezet. Zie onderstaand
Code:
ChDir "G:\Sheets"
Workbooks.Open Filename:= _
"G:\Sheets\test.xls"
Workbooks("keuzeformulier.xls").Close savechanges:=False
Wie weet wat het zou kunnen zijn.
Alvast bedankt
Groet,
Allard