[Enemy Territory] Server maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat had ik al veranderd naar 192.168.1.6

maar het ging mij om dat WSAEADDRINUSE.. dat stond er eerst niet

Laatst bewerkt:
ok... DziadekMroz was aan het connecten zie ik in de console staan, maar haakte af bij het downloaden.. en ik had mijn sygate personal firewall uitstaan toen hij dat deed..

kun je misschien nog een keer dat ase doen? misschien dat die firewall hem blokkeerde?

Laatst bewerkt:
Ik zie'm nu in de ASE staan op poort 27961
Dus het werk nu. :thumb:

cool.. dus met ip 87.208.182.174?

ga ik ff kijken of iemand kan connecten

mooi hij doet het :D

hardstikke bedankt!!:D

Laatst bewerkt:
jup :D:D:D:thumb:

nou doet hij alleen verkeerde geluiden :eek: als je op prikkeldraad valt hoor je een deur dichtgaan, en als je iets repareert hoor je medicpacks...

maar dat zul je denk ik niet weten? ik maak wel een nieuw topic aan ;)

Nee idd geen idee. :D
Niet een mod geïnstalleerd of iets dergelijks die de geluiden kan beïnvloeden?
Verder zou ik het niet weten.

ok ik heb die server dus draaiend.. gister geen problemen mee gehad, totdat niemand meer kon connecten op een of andere manier.. en heb ik de server opnieuw gemaakt. de fout zat hem in die eigenschappen van het ip..

nu doet hij wel weer, maar spelers hebben een torenhoge ping, en kunnen wij niet gebeld worden als de server online is (we hebben versatel internet, telefonie en tv in één)..

zoals ik al zei dit was gister geen probleem

nu doet hij wel weer, maar spelers hebben een torenhoge ping, en kunnen wij niet gebeld worden als de server online is (we hebben versatel internet, telefonie en tv in één)..
Misschien heeft dit meer te maken met provider.
Er zijn ook providers die geen servers dulden, dat staat meestal wel in de gebruikersvoorwaarden.
Meeste providers maken hier echter geen probleem van, maar misschien is het beleid van Versatel anders?

Of misschien een technisch mankement/storing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan