energiebeheer, ik klik erop maar het werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

testoboy

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
252
Hallo

ik heb een probleem, ik probeer het energiebeheer te beheren maar dit lukt niet meer.
Ik klik erop maar er gaat geen programma open, ik ontvang geen foutboodschap, ik luk er ook niet in om mijn energiebeheer te beheren via bureaublad.

Hoe komt dit?

Dank u voor de raad
 
Heb je administrator rechten?

Denk het wel anders zou je een foutmelding krijgen

Kan het zijn dat er een third party enegiebeheer software opstaat die de windows overrulled. Weet dat bij bijv. Acer vroeger software zat om de energie te beheren. Weet alleen niet of deze de windows overuled.
 
Probeer zo eens een paar zaken:
1. Plak de volgende commando's individueel in het Start -> Uitvoeren vakje, en voer ze uit:
regsvr32 RPCRT4.dll
regsvr32 ole32.dll
regsvr32 OLEAUT32.dll
regsvr32 SHELL32.dll
regsvr32 USERENV.dll
regsvr32 MSCTF.dll


Ze moeten allemaal een positieve terugmelding van registratie aan je leveren. Is dat niet het geval, dan zijn er bestanden ontbrekend of kapot.
2. Start Energiebeheer op een andere manier als dat je nu probeert: Start -> Uitvoeren -> powercfg.cpl

Succes,

Tijs.
 
de register sleutels werden correct aangemeld,

stap 2 Start -> Uitvoeren -> powercfg.cpl

, dit geeft volgende foutmelding

acer e data security management is niet correct geinstalleerd
installeer de software opnieuw

je hebt gelijk dat acer hier windows overruled, hoe pas ik dit aan
wat doe ik het best?


bedankt voor jouw advies
 
Dit is wat ík er van weet, maar dat is het dan wel:

Kijk even in het volgende programma (indien aanwezig op de laptop):

U kunt Acer ePower Management op verschillende manieren starten:
• Via het menu Start: klik op Start > (Alle) programma’s> Empowering Technology > Acer ePower Management.
• door te klikken op het pictogram Empowering Technology op uw bureaublad of door te drukken op de toets <> om de
gebruikersinterface Empowering Technology te starten. Selecteer het pictogram Acer ePower Management.

Je kunt daar schema's aanmaken (sommigen zijn al aanwezig, maar kunnen veranderd worden) m.b.t. welke elementen van de laptop beschikbaar zijn of niet beschikbaar zijn en indien beschikbaar, op welk 'niveau'.

Handleiding (in de NL taal): hier

Zoals je begrijpt heb ik niet dezelfde laptop.
Kom je er hiermee niet uit, dan heeft iemand anders hopelijk een suggestie nog, of kun je Acer zelf bellen voor ondersteuning.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan