Energiebeheer Vista !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Luitjes,

Volgende probleem.
Ik heb via Energiebeheer aangegeven dat mijn PC na 30 minuten geen activiteit in de slaapstand moet. PC staat in principe heel de dag aan dus als ik eens weg ben moet hij gaan "slapen"....
Nu download ik veel via Usenet met Grabit. Maar ook tijdens het downloaden gaat hij na 30 minuten in de slaapstand terwijl er toch activiteit is. Zie ik dat nou verkeerd en wat kan ik er aan doen? Zo stoppen mijn downloads natuurlijk.

Ik hoor graag,
Raymond
 
Ik denk eerder dat men met geen activiteit bedoelt: er is geen input via muis of toetsenbord.
 
Een mogelijkheid is dat je bij je Usenet en Grabit ergens kunt instellen dat ze voorkomen dat de pc 'slapen gaat'.
 
Een mogelijkheid is dat je bij je Usenet en Grabit ergens kunt instellen dat ze voorkomen dat de pc 'slapen gaat'.

Waar en hoe?
Heb die mogelijkheid niet kunnen vinden helaas....wel dat hij de PC uitschakelt na downloaden.
 
Nou, bij bijvoorbeeld Utorrent kan dat wel.
Toen ik die mijn vorige post in deze vraag plaatste, wist ik het niet zeker, het was een suggestie.
Waar zo'n optie zit en óf hij er wel zit, weet ik niet.
 
ik denk gewoon niet dat het mogenlijk is om in te stellen in grab it dat hij niet in slaapstand moet gaan als er een download bezig is...
Ik kan die optie allesinds ook niet vinden.
 
dus ik vrees dat die optie er gewoon niet is in grabit...

je zult misschien een alternatief moeten vinden maar ik weet ook zo niet direct iets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan