• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Energieverbruik Zet ook de knop om!

Status
Niet open voor verdere reacties.

WMZ2020

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2020
Onder het motto: Zet ook de knop om!
Wil ik eigenlijk mijn verbruik per maand in kaart brengen, nu wil ik dit eigenlijk onder brengen in een mooie spreadsheet
Van mijn energiemaatschappij krijg ik elke maand al een overzicht in pdf-vorm zie foto!

Wie van jullie is hier al eens mee bezig geweest of houdt die zelf ook bij in een spreadsheet.
Vele voorbeelden en opzetjes die ik reeds gevonden heb op internet zijn per dag ingedeeld.
Mochten er mensen zijn die dit ook bijhouden en mij zouden willen helpen met een opzetje/of er al een hebben en dit met mij/en anderen zouden willen delen, dan zou het mooi zijn. Anders ga ik zelf aan de slag met iets

Verbruik:

Gas
Stroom
Teruglevering via zonnepanelen
Water

Voorbeeld van energierapport zie hieronder.

Bijlagen

• 209174_historisch_verbruik.png
    209174_historisch_verbruik.png
    160,4 KB · Weergaven: 48
Denk dat je met Power Query die pdf zo in kan lezen in Excel, een plaatje daarentegen wordt lastig.

Je kunt net zo'n mooie spreadsheet hebben als je wilt maar je loopt altijd achter de feiten aan. Wil je in de kou zitten? Meer tijd besteden aan isolatie en bij stroom is het, zet de schakelaar op uit! Ik doe wat jij zegt al decennia en ben nu oud en ik zeg het heeft totaal geen zin en is ook nog eens zeer slecht voor de gezondheid om in de kou te gaan zitten. We weten immers nu allemaal wel hoe je kunt besparen. De overheid denkt altijd dat de burgers dom zijn. Gebruik aan GWL gewoon wat je nodig hebt en waar je je prettig bij voelt en laat de ander maar zeuren!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan