Engelse IE6 nederlands talig maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

speedtouch

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
Heb ik weer , effe een popup stopper installeren en deze geeft aan dat hij niet werkt op IE5.

Via de windows update IE6 proberen te installeren, en krijg gelijk een foutmelding , lukt met geen mogenlijkheid.

Toen via een link van de popup stopper weer naar een andere site van microsoft , hier lukte het ook niet.

Toen heb ik de IE6 engels talig aangeklikt en jawel ik kon hem installeren.

Maar nu heb ik een engelse tekst [ heel normaal] als ik nu boven in klik bij bestand of bewerken deze is dus engels en het tabblad vouwt zich uit , dan staat alles in het nederland ??

Weet iemand of ik deze kan aanpassen zodat alles gewoon nederlands is.

De pc heeft een dualboot W98sec met XP-pro, het is voor de W98sec.

Groetjes speedtouch

Zover ik weet is er geen apparte lang file te downloaden voor IE.
Maar als ik het goed begrijp heb je een nederlandse IE5 met een engelse v6 ge-upgrade? Ja dat gaat niet...

Ik vermoed dat het IE deïnstalleren word.:( (kan dat met windows versies voor xp?)

Laatst bewerkt:
@Temtation,

Ik heb inderdaad de engelse IE6 over de NL IE5 geinstalleerd, omdat ik telkens een foutmelding krijg bij de NL IE6 versie.

Ik weet niet of het een upgrade is ,het bestand is ongeveer 17Mb.

Sith Warrior,

Ik zal vanavond jou download ff proberen , misschien pakt hij hem nu wel .
De pc waar het voor is , is op dit moment een dvd aan het rippen.

Ik vermeld de uitslag wel.

groetjes speedtouch

Bennie,

Als het met de link van Sith Warrior niet lukt , dan kan ik dat inderdaad het beste doen.

Ik laat het nog wel horen.

Groetjes speedtouch

Niet gelukt.

De upgrade IE6 kon niet verwijderd worden via config > software , als ik hem hier aanklik om hem te verwijderen komt er een keuze optie om hem helemaal te repareren of gedeeltelijk dus niet verwijderen.

Voorlopig heb ik het probleem opgelost door een image terug te plaatsen met ghost , dit moest ik wel omdat ik ook een dubbele outlook express had gekregen.

Toen heb ik eens in mijn cd archief gekeken bij de cd-roms welke je bij de magazines krijg van C'T , hier vond ik nog 3 cd's met IE5.5 , deze kon ik installeren de freesurfer het progje waar het omte doen was werkt wel op IE5.5

Toch vindt ik het vreemd dat ik nu nog steeds geen update kan doen naar IE6 via microsoft.

Er komt een melding van : IE heeft een ongeldige bewerking gemaakt en wordt afgesloten.

Maar dat vindt ik niet z'n probleem omdat die pc een dualboot heeft met xp , en de meeste tijd werk ik toch met xp en sporadisch met W98se.

Iedereen alvast voor het meedenken , probleem opgelost.

Groetjes speedtouch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan