Engelse mapnamen op nederlandse versie (2003)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stabiloy

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2009
Hey,

op deze pc stond eerst en engelse office. Nu heb ik deze gedeinstalleerd, en office 2003 nederlands erop gezet.

Echter wanneer je nu opstart, zijn bepaalde mappen nog in het engels. Het lijkt wel of hij de nederlandse en engelse versie door elkaar haalt.

Zo heb ik geen persoonlijke mappen, maar personal folders. Outbox en verzonden items. Junk mail en ongewenste berichten

hoe los ik dit op?!

Hoi,

Je zou het volgende kunnen proberen:

- Eerst de laatste installatie van de ned. versie weer ongedaan maken.
- Dan alsnog installeren, maar de installatie in een andere map laten plaatsvinden dan de voorgestelde.

Oplossing:

Sluit Outlook eerst in zijn geheel af.
Klik op de "Start" en type bij "Programma's en bestanden zoeken" de opdracht: Outlook /resetfoldernames in. (of gebruik de Windows-toets (vlaggetjes-toets) of Windows+R) en type daarna de op[dracht in.

Dit voor Vista en Windows 7 gebruikers, kies op XP systemen voor "Uitvoeren".

Nu wordt Outlook opnieuw gestart, en wordt de taal voor de mappen opnieuw ingesteld. Hierbij wordt gekeken naar de regionale instellingen die je in Windows 7 terug kunt vinden onder Start / Configuratiescherm / Klok, Taal en Regio / Taal van de gebruikersinterface wijzigen.

Dat werkte niet. Heb nu uiteindelijk een nieuwe persoonlijke folders bestand gemaakt, en daar alles in laten zetten.

Probleem is nu opgelost! Even goed bedankt voor het mee denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan